|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۷۱

جلیلی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مسجد سلیمان در مجلس گفت: گروه حامیان دولت، فراکسیون نیست و تلاش می کند شهمی در هیئت رئیسه مجلس داشته باشد.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با تأکید براینکه گروه حامیان دولت یک فراکسیون نیست، اظهار داشت: گروه های مختلف در نزدیکی انتخابات هیئت رئیسه برای اینکه سهمی از انتخابات داشته باشند، فعال می شوند؛ این گروه ها متنوع هستند و تلاش می کنند سهمی در هیئت رئیسه داشته باشند.

وی ادامه داد: گروه حامیان دولت نیز از جمله این گروه هاست و تلاش می کند با برگزاری جلساتی بتواند گزینه هایی را برای انتخابات هیئت رئیسه معرفی کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: گروه هایی مانند ایثارگران، روحانیان یا مجامع استانی در نزدیکی انتخابات هیئت رئیسه شروع به فعالیت می کنند و این یک موضوع طبیعی است اما متأسفانه در مجلس به این اندازه ظرفیت و تحمل نیست که اگر گروه هایی فعال شوند، بتوانند از نظر سیاسی هضم کنند اما این یک واقعیت است و گروه های مختلف فعالیت می کنند تا نقش آفرینی داشته باشند.

به گزارش تسنیم، پیش از این اسماعیل جلیلی از تشکیل و برگزاری اولین جلسه فراکسیون حامیان دولت با حضور ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس خبر داده و گفته بود: در این جلسه مقرر شد حامیان دولت برای انتخابات هیئت رئیسه نامزد معرفی کنند. نشست های گروه حامیان دولت برای بررسی کاندیدای ریاست مجلس شورای اسلامی همچنان ادامه دارد و احتمالا نامزدی به جز آقای لاریجانی نیز برای ریاست مجلس معرفی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار