|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۷۴

توکلی در نشست خبری مهر؛

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات کشور به عنوان اولین دستگاه نظارتی که موضوع رانت های واردات کالا را به آن ارجاع داده بودم، گزارش خود را ارائه کرده است که همین نشانه این است که کارهای ضد فساد در کشور قابل پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که در خبرگزاری مهر برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست درباره ارائه گزارشی درباره رانت هایی است که مدعی بودند در بخش واردات کالاهای اساسی رخ داده است، اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که در جمهوری اسلامی ایران، سیاستمداران حتی اگر به تنهایی برای حسب یک ناهنجاری فساد اقدام کنند، به نتیجه می رسند.

توکلی اعلام کرد: دیوان محاسبات کشور به عنوان اولین دستگاه نظارتی که موضوع را به آن ارجاع داده بودند، گزارش را داده است که همین نشانه این است که کارهای ضد فساد در کشور قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: کمیسیون اصل ۹۰ و اقتصادی نیز همین روزها گزارش خود را منتشر می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران به رغم وجود تاسف بار فساد در عرصه اقتصاد و سیاست و رسیدن به مرحله فساد سیاسی که نشانه این است که دستگاه های مسئول رسیدگی خود گرفتاری پیدا می کنند، هنوز مبارزه امکان پذیر و نتیجه بخش خواهد بود.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار