|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۴۱

جنگ نرم یک واقعیت است و دشمن در برابر اسلام و مسلمین با تمام تجهیزاتش صف آرایی کرده است.

به گزارش گروه سیاسی امیدنیوز، انقلاب اسلامی ایران طی بیش از سه دهه عمر شکل گیری خود، همواره از جانب بدخواهان و دشمنان در معرض تهدید، در شکل های گوناگون آن، قرار گرفته است. مقابله و جلوگیری از انتقال ارزش های اسلامی در گستره بین المللی و ابعاد منطقه ای و فرا منطقه ای، در زمان های گوناگون، جلوه های مختلفی به خود گرفته است. «جنگ نرم» یکی از این جلوه هاست که امروزه از سوی جنایتکاران تاریخ بشریت، به عنوان ابزار مقابله با حکومت های ضد استکباری و ملت های آزادی خواه جهان، مورد استفاده قرار میگیرد.

اکنون شایسته است با روشنگری و کشف ماهیت رژیم غاصباسرائیل، تلاش شود تا چهره واقعی آنان از پشت نقاب تظاهر و شعارهای فریبنده، آشکار و به تصویر کشیده شود.

اسرائیل و جنگ نرم

اسرائیل بر خود لازم می داند که هم احترام به آزادی و هم اعتقاد به خدا را در میان مردم غیریهودی از بین ببرد و نیازهای مادی را جایگزین این گونه اعتقادات سازد.

برای آن که بتوانند صنعت غیر یهودیان را به کلی نابود کنند، علاوه بر انحصار طلبی، تجمل پرستی را نیز رایج کردند و نیازهای کاذب مردم را افزایش دادند.

مطبوعات را وا می دارند که به مسائلی چون رقابت ها و مسابقات هنری و ورزشی بپردازند. بدون شک پرداختن به این گونه مسائل آن ها را از مسائل بنیادی دور و منحرف می کند.

آن قدر غیر یهودیان را به مسائلی چون توسعه، سرگرم کرده اند تا سرانجام مردم از فهم هر مسئله ای اظهار عجز کنند. کلمه «توسعه»، مانند یک عقیده سفسطه آمیز، حقیقت را لوثمی کند.

زنجیری که انسان ها را به دام و تله فقر می بندد به مراتب محکم تر از زنجیر بردگی است. آن ها به کشتار غیر یهودیان فکر میکنند. به عبارت دیگر قدرت آن ها، در گرو نفوذشان در تحریم ها خود نمایی می کند. چه کاری به آن ها داشته باشید چه نداشته باشید؛ آن ها با شما مشکل دارند.

باور آن ها بر این است که میان سیاست و اخلاق هیچ گونه وجه اشتراکی نیست. صفاتی چون درستکاری و راستگویی، خطری بزرگ برای سیاست به شمار می روند. در نظام جوامع صهیونیستی، قیودات اخلاقی نباید وجود داشته باشد. مردم غیر یهودی به وسیله عوامل اسرائیلی بی بند و بار و بدون اخلاق بار می آیند.

آن ها به برادر خود هم رحم نمی کنند، شما که جای خود دارید. سوره یوسف، آیه ۹:یوسفرا بکشید! یا این که او را به سرزمینی دور بیندازید.

از چنین پیمان شکنانی چه انتظاری می شود داشت؟ سوره بقره، آیه ۸۴ و ۸۵: و آن زمان که از شما پیمان گرفتیم؛ خون یکدیگر را مریزید! … بعد از آن همین شما، یکدیگر را می کشید…

اسرائیل خطری جهانی است؛ برای بشریت فکری کنید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار