|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۴۲

دشمن با لباس دوستی وارد می شود. در ابتدا دست می دهد و به مرور زمان گردنتان را می شکند. صورتش دوست و سیرتش دشمن است. عوام صورتش را می بینند و خواص سیرتش را. مستلزم این شناخت بصیرت است.

به گزارش گروه سیاسی امیدنیوز، ساده لوحانه است، اگر بینگاریم که مختار انتقام خون حسین علیه السلام را ستانده است. مگر عامل اصلی جنگ تحمیلی صدام بود که عامل اصلی جنایت عاشورا یزید باشد؟

انتقام خون سیدالشهدا را باید از کسانی گرفت که در طول تاریخ هزاران یزید و شمر و عمرسعد و صدام را پرورانده اند. انتقام را باید از جریانی سمی گرفت که با ادامه حیاتش، هر روز باید منتظر جنایت تازه ای بود. اما صد افسوس از این همه جنایت و غفلت ما و " حرب لمن حاربکم " گفتن های تو خالی، چرا که کیست " من حاربکم "؟

شهید مطهری: اگر حسین بن علی علیهما السلام بود می گفت: اگر می خواهی برای من عزادای کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو بایدفلسطینباشد. شمرِ آن زمان مرد، شمر امروز را بشناس. امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان می خورد.

شمر جانباز صفین بود اما از روی بی بصیرتی نمی دانست که باید کدام خط را دنبال کند برای همین قاتل سیدالشهدا علیه السلام شد. وقتی حسینی شدید نمی توانید با مثل یزید بیعت کنید امروزآمریکایی ها،اسرائیلی ها، وهابیت و آل سعود هستند که مثل یزید رفتار می کنند. در شناخت، بیعت و تبعیت بصیرت داشته باشیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار