|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۶۱

در پی سخنرانی رهبر انقلاب در مورد جوانان، خبرنگار آمریکایی فورچون نیوز از وضعیت جوانان ایران می گوید و آن ها را مدافع آرمان های انقلاب اسلامی می داند.

به گزارش گروه سیاسی امیدنیوز، چهارشنبه یکم اردیبهشت ۱۳۹۵رهبر معظم انقلابدر دیدار با اعضای انجمن های اسلامیدانش آموزانبه موضوع جوانان، بعنوان یکی از مهم ترین عرصه های اختلاف اشاره کردند و گفتند: " اکنون در موضوع جوانان یک جنگ نرم زیر پوستی و فراگیر میان جمهوری اسلامی ایران از یک طرف و آمریکا و صهیونیست ها و دنباله رو آن ها از طرف دیگر در جریان است. "

رهبر انقلاب

همزمان با همین دیدار یکی از خبرنگاران «فورچون نیوز» درباره سومین دیدارش از ایران می گوید؛ که هم ایرانیان ضدآمریکاییو هم ایرانیان پیرو غرب از همان ابتدای فرود هواپیما به وضوح دیده می شدند.

معاشرت های جوانان در برخی از کافه های شهر تهران و یا زنانی که در حال رانندگی روسری های خود را بر روی شانه ها می اندازند، برای او نقطه عطف بوده و معتقد است اکنون که ایران برجام را تصویب کرده است، تغییرات بزرگی را در پیش دارد و او موافق این تغییرات می باشد. اما از روحیه استعمار ستیز ایرانیان به اسم سنت های مذهبی و قدیمی ضد آمریکایی یاد می کند و اذعان می کند که شعار ها و سخنان شجاعانه ایرانیان با توجه به اقدامات برخی جوانان نشان از آن است که تعداد زیادی از ایرانیان، خالصانه پای آرمان های خود درانقلاب اسلامیایستاده اند.

ثبات قدم در این عرصه به اهتمام برای تربیت جوانانی با شاکله و هویت دینی و انقلابی و گسترش این روحیه می باشد و شرط اصلی پیروزی حقیقت، ایستادگی در برابر مشکلات است و " به لطف خدا روزی فرا خواهد رسید که مشکلات به تدریج از بین خواهد رفت و جوانان در قله قرار خواهند گرفت. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار