|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۸۵

هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی تبلیغاتی، وعده های ضد ایرانی دادند.

به گزارش گروه سیاسی امیدنیوز، جمهوری اسلامیایرانبا همه فشارها و تحریم‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و از سوی غرب و بویژهآمریکابه آن متحمل شده بود، ایران را به کشور قدرتمندی در منطقه خاورمیانه تبدیل کرده است. دو نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا نیز سیاست سابق این کشور را برایتحریمایران در نظر دارند. روش کلینتون، ادامه روند سیاستهای اوباما علیه ایران است و اظهارات ترامپ تندرو نشان دهنده واقعیت محض درباره ایران است و نشان می دهد که علی رغم تحریمها ما توانسته ایم قدم‌های خوبی را درطی سالهای اخیر برداریم.

هیلاری کلینتون

هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که ژستی غرورآمیز به خود گرفته بود از اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران در زمان تصدی پست وزارت خارجه آمریکا در اظهارنظری درباره توافق هسته ای ایران و تحریم های این کشور اعلام کرد که وی باعثشده آمریکا تحریم ها را علیه ایران وضع کند تا ایران را به پای میز مذاکره ببرد. به نظر می رسد کار صحیح را در آن زمان انجام دادیم.

وی که ظاهراً با این سخنان درصدد کسب آرا بیشتری از رای دهندگان آمریکایی بود اعلام کرد بسیاری از سیاست های دولت آمریکا در آن زمان برای توقف ایران صورت گرفت.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ نامزد حاشیه ساز متمول جمهوری‌خواهان برای تصدی کرسی ریاست‌جمهوری آمریکا در میان طرفدارانش سخنرانی انتخاباتی داشت و باز هم برای خیل مردمی که کف و سوت می‌زدند، پس از مقدمه‌ای اقتصادی و حمله به سیاست‌های اقتصادی رقیب بزرگ آمریکا یعنی چین، به سراغ ایران رفت و وعده‌های ضدایرانی داد؛ تحریم‌های ایران را نگاه می‌دارد و حتی شدت آنها را ۲ تا سه برابر می‌کند.

ترامپ اولین سیاستمدار آمریکایی نیست که می‌گوید توافق هسته‌ای، تصویب کنگره را نگرفته و در حقیقت، بیش از آنکه توافق ایران و آمریکا باشد، توافق ایران و اوباما است و عمرش هم تا آخر عمر دولت اولین رئیس‌جمهور رنگین پوست آمریکا است.

در پایان کلینتون به ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و سیاست هایش در مسائل مختلف حمله کرد و گفت: از نظر من سخنان ترامپ در مورد جهان آینده و سیاست خارجی آمریکا نگران کننده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار