|
|
کدخبر: ۱۷۸۱۰۱

صبخ امروز صدای مهیبی حوالی انقلاب به گوشرسید که خیلی ها راترساند.

به گزارش امید نیور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ پهپادی که در اطراف خیابان انقلاب در حال پرواز و فیلمبرداری هوایی بود، متعلق به یک گروه مستندساز بوده که به سمت منطقه غیرمجاز فیلمبرداری حرکت کرده ولی مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفته است.

یک منبع آگاه در استانداری تهران، در مورد پرواز یک هلی‌شات در حوالی خیابان انقلاب تهران و شلیک به آن توضیحاتی ارائه کرد.؛ پهپادی که صبح امروز در اطراف خیابان انقلاب تهران در حال پرواز و فیلمبرداری هوایی بود، متعلق به یک گروه مستندساز بوده که به سمت منطقه غیرمجاز فیلمبرداری حرکت کرده اما مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفت.

یک منبع آگاه در استاندارى تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسى باشگاه خبرنگاران جوان درباره شلیک پدافند هوایی به این هلى‌شات اظهار داشت: این موضوع در دست بررسى است و در صورت نهایى شدن، نتیجه آن حتماً اطلاع‌رسانى خواهد شد.

وى افزود: این تیراندازى مورد خاصى نبود. این هلی‌شات، متعلق به یک گروه مستندسازی بوده که به صورت سهوی، طول و عرض جغرافیایی مربوط به منطقه ممنوع فیلمبراری در تهران را رعایت نکرده و وارد این منطقه شده است.

گفتنی است؛ سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تیراندازى پدافند هوایی به یک هلى‌شات در محدوده خیابان انقلاب اظهار داشت: اطلاعات اولیه در دسترس است و به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانى خواهد شد.

وى افزود: در این مورد، موضوعى مطرح است که وزارت کشور باید به این حادثه ورود کند یا استاندارى اما با اطلاع‌رسانى معاون امنیتى، نتایج جمع‌بندى می‌شود و مراتب اطلاع‌رسانى هم انجام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نیز دقایقی پیش در این رابطه، بیانیه‌ای صادر کرد که به این شرح است؛

بسمه تعالی

به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، با توجه به اعلام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش مبنی بر ضرورت هماهنگی هرگونه اقدام پروازی، صبح امروز یک فروند پرنده که بدون هماهنگی اقدام به پرواز بر فراز شهر تهران کرده بود، مورد اصابت سامانه‌های پدافندی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش قرار گرفت. گفتنی است؛ پس از بررسی‌های به عمل آمده، این پرنده یک فروند کواد کوپتر بود که معمولاً برای مصارف فیلم برداری و عکاسی مورد استفاده قرار گرفته و در پرواز فوق نیز در جهت ساخت یک مستند مورد استفاده قرار گرفته بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار