|
|
کدخبر: ۱۷۸۸۵۲

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که تا پایان سال ۹۵ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر انقلاب تعیین می شود.

به گزارش سرویس سیاسی امید نیوز - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارومیه گفت: محتمل است که احکام در خصوص ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب تا پایان سال صادر شود.

به گزارش مهر، محسن رضایی در جریان سفر به آذربایجان غربی در خصوص انتخاب ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: احکام مربوط به مجمع تشخیص مصلحت نظام اغلب از طرف رهبر معظم انقلاب در اسفندماه صادر شده است.

وی ادامه داد: بنابراین محتمل است که احکام در خصوص ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب تا پایان سالجاری صادر شود.

از محتمل ترین گزینه های جانشینی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسند ریاست مجمعناطق نوریرئیس دفتر بازرسی بیت رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما آیت الله موحدی کرمانی پدر معنوی اصولگرایان هم که هم اکنون به عنوان رئیس موقت در مجمع فعالیت می کند از گزینه هایی است که محتمل می باشند اما هم برای اصلاح طلبان هم برای اصولگرایان اهمیت زیادی دارد که کدام یک از این دو بر این مسند تکیه می کند چون یکی از حساس ترین جایگاه های نظام است و میتواند در اتفاقات آینده نظام تاثیر گزار باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار