|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۴۷

میرسلیم کاندیدای منتخب حزب موتلفه بعد از ثبت نام در وزارت کشور در خبرنگاران به سه نگته اشاره کرد: تا پایان مناظرات در صحنه می مانم. حتما اقای بادامچیان هم کاندیدا خواهند شد. من اهداف و نیت جمنا را قبول دارم، اما با روشش مشکل دارم.

میر سلیم بعد از ثبت نام در وزارت کشور در خبرنگاران به سه نگته اشاره کرد:

تا پایان مناظرات در صحنه می مانم.
حتما اقای بادامچیان هم کاندیدا خواهند شد.
من اهداف و نیت جمنا را قبول دارم، اما با روشش مشکل دارم.

لازم به ذکر است او با لباس کارگران به وزارت کشور رفته بود.

سید مصطفی میرسلیم(زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۲۶ در تهران) سیاستمدار ایرانی است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوم هاشمی رفسنجانی بود. میرسلیم بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۱ معاون سیاسی اجتماعی وزیر کشور را بر عهده داشت. او که از اعضای حزب جمهوری اسلامی بود که به پیشنهاد بنی‌صدر برای نخست وزیری به مجلس معرفی شد اما مجلس اول شورای اسلامی با نخست وزیری او موافقت نکرد. از ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۸ در دوره ریاست جمهوری آیت الله خامنه‌ای، میرسلیم سرپرست نهاد ریاست جمهوری و مشاور عالی رئیس جمهور بود. میرسلیم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی است.

در ۹ دی ماه ۱۳۹۵ خورشیدی، وی رسماً به‌عنوان نامزد نهایی حزب موتلفه اسلامی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران معرفی شد.

او عضو هیئت علمی مهندسی مکانیک دانشگاه امیرکبیر و مؤسس و رئیس اولین مرکز تحقیقات موتور ایران و ناظر عالی طراحی و ساخت اولین موتور پایه گازسوز(موتور ملی ایران) است. او ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران و عنوان «حامی فدراسیون نجات غریق جهانی ایران» را بر عهده دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار