|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۸۹

قالیباف در جمع هوادارانش

دکتر محمد باقر قالیباف در جمع هوادارانش در یادمان شهدای هفتم تیر: به آنها می گوییم نه ما و نه کسان دیگر مخالف آزادی نیستیم، مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که دیوار بکشیم؟ حرف هایی بزنید که در خلوت خودتان، خودتان به خودتان نخندید، به فهم و شعور این ملت توهین نکنید. / کسانی که تا دیروز خودشان جزو تندروها بودند امروز مدافع آزادی شده‌اند / جناب آقای روحانی یک مقدار تحمل خود را بالا ببرید

به گزارش امید نیوز دکتر محمد باقر قالیباف که امروز به خیابان مصطفی خمینی تهران و یادمان شهدای هفتم تیر رفته بود به سخنرانی در میان گروه جهادگران حامیش به ایراد سخن پرداخت. قالیباف در این سخنرانی چندین بار با آوردن نام روحانی او را مخاطب انتقادات شدید خود قرار داد.

قالیباف در جمع جهادگران: مگر پیاده‌رو حمام است که آن را زنانه و مردانه کنید! حرف‌هایی بزنید که در خلوت خودتان به آنها نخندید.

قالیباف در جمع جهادگران: مگر پیاده‌رو حمام است که آن را زنانه و مردانه کنید! حرف‌هایی بزنید که در خلوت خودتان به آنها نخندید.
اجازه دهید مردم از شما انتقاد کنند، چرا عصبانی می شوید و حاشا می کنید؟
قالیباف: اگر شما مدافع آزادی بودید، دستور نمی دادید که سایت سامانه ملی کار را فیلتر کنند و بعد سایت دیگری برای خودتان به عنوان کارورزی بالا آورده اید که این یک دزدی آشکار است

قالیباف: ببینید در گفتار رئیس جمهور به جز سه چهار ماه نزدیک به انتخابات چند بار واژه های بیکاری، شغل و محرومیت در صحبت های ایشان بوده است؟

قالیباف: ببینید در گفتار رئیس جمهور به جز سه چهار ماه نزدیک به انتخابات چند بار واژه های بیکاری، شغل و محرومیت در صحبت های ایشان بوده است؟

قالیباف در جمع گروه‌های جهادی: شما دستور فیلتر سایت کارانه را دادید اما سایت دیگری برای خودتان با عنوان کارورزی بالا آورده اید که این دزدی آشکار است.

قالیباف در جمع جهادگران: خوشحالیم کسانی که تا دیروز تندرو بودند امروز مدافع آزادی شدند / جناب روحانی بجای عوام‌فریبی بگویید با وعده‌هایتان چه کردید
قالیباف: به کدام یک از وعده‌های خود عمل کرده‌اید؟ اگر روزی با صراحت بیان کردید که ما تحول اقتصادی در ۱۰۰ روزه انجام می‌دهیم، حالا مردم از شما نشوند که این مشکلات در ۱۰۰ سال هم حل نخواهد شد.


قالیباف در میان گروه‌های جهادی: این حق مردم است که از رئیس جمهورشان بپرسند؛ تعهد شما ایجاد ۴ میلیون شغل بوده است، این۴ میلیون شغل را کجا ایجاد کرده‌اید؟

قالیباف در جمع گروه‌های جهادی: اگر جوانان و مردم ما می گویند ما به دنبال تغییر شرایط در ۲۹ اردیبهشت هستیم، به این دلیل است که شما گفتید که توان حل مشکلات را ندارید.

قالیباف: ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم / اگر شما مدافع آزادی بودید، دستور نمی‌دادید که سایت سامانه ملی کار را فیلتر کنند

ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم. ما حواسمان هست که هرگز به دام فریب و عوام فریبی آنها نیفتیم. دغدغه ما دغدغه مردم است.

ما به آنها می گوییم نه ما و نه کسان دیگر مخالف آزادی نیستیم، مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که دیوار بکشیم؟ حرف هایی بزنید که در خلوت خودتان، خودتان به خودتان نخندید، به فهم و شعور این ملت توهین نکنید.

اگر شما مدافع آزادی بودید، دستور نمی‌دادید که سایت سامانه ملی کار را فیلتر کنند، سایت کارانه را راه اندازی کردیم و دستور فیلتر آن را شما صادر کردید اما سایت دیگری برای خودتان به عنوان کارورزی بالا آورده اید که این یک دزدی آشکار است.

جناب آقای روحانی یک مقدار تحمل خود را بالا ببرید؛ مرتب از شما شنیده‌ایم که گفته‌اید نداریم، نمی‌شود و نمی‌توانیم حالا حداقل یک ماه تحمل کنید ما را که می‌گوییم هم داریم، هم می‌شود و هم می‌توانیم؛ این تحمل عین آزادی و عدالت است.

البته امروز خیلی خوشحال هستیم کسانی که تا دیروز خودشان جزو تندروها بودند امروز مدافع آزادی شده‌اند.

بگویید به کدام یک از وعده های خود عمل کرده اید؟ اگر روزی با صراحت بیان کردید که ما تحول اقتصادی در ۱۰۰ روزه انجام خواهیم داد، حالا مردم از شما نشوند که این مشکلات در ۱۰۰ سال هم حل نخواهد شد.

ما در «دولت مردم» به همان باورهای امام راحل و ارزش های انقلاب در رسیدگی به این مردم مخصوصا محرومان و مستضعفان در اقصی نقاط کشور متعهد هستیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار