|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۹۱

همایش بزرگ زنان حامی دولت تدبیروامید، ورزشگاه شیرودی تهران

دکتر حسن روحانی در جمع پرشور هوادارانش در ورزشگاه شیرودی تهران: شما همیشه به دانشگاه به عنوان یک تهدید نگاه می‌کردید و می‌خواستید جوانان ما در #حصر و انزوا باشند. لطفا همان حرف‌هایی را که در جلسات خصوصی می‌زدید، آشکارا به مردم بگویید / شما که دم از ریشه‌کن کردن بیکاری می‌زنید، آیا اشتغال #اهل _ سنت و #اقوام مختلف ایرانی را نیز قبول دارید؟ / شما به اسم تغییر اقتصاد و رفاه مردم آمده‌اید اما به معدنی که مال شما بود و معدنچیان در آن دفن شدند، سرنزدید! ‌

به گزارش امید نیوزحجت الاسلامدکتر حسن روحانیدر جمع پرشور هوادارانش در ورزشگاه شهید شیرودی تهران که بیشتر بانوان حامی این کاندید دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند به ایراد سخن پرداخت روحانی در این سخنرانی بعد از پرداختن به موضوع زنان بیشتر به انتقادات و اشکالات مطرح شده از سوی رقبا پاسخ داد.

دکتر حسن روحانی:

توصیه شما در سال نخست دولت یازدهم این بود که ١۶آذر را آزاد نگذارید! شما همیشه به دانشگاه به عنوان یک تهدید نگاه می‌کردید و می‌خواستید جوانان ما در #حصر و انزوا باشند. لطفا همان حرف‌هایی را که در جلسات خصوصی می‌زدید، آشکارا به مردم بگویید.

مگر شما هر روز فشار نمی‌آوردید که شبکه‌های اجتماعی بسته و اشتغال زنان متوقف شود؟

شما که دم از ریشه‌کن کردن بیکاری می‌زنید، آیا اشتغال اهل سنت و اقوام مختلف ایرانی را نیز قبول دارید؟ ما افتخار می‌کنیم که در یک آزمون استخدامی که ماه‌های پیش برگزار شد و در آن مردان و زنان آزادانه شرکت کردند، زنان توانستند ۵۳% اشتغال آن را کسب کنند.



مردم ما قانون را برای همه دستگاه‌ها بطور یکسان می‌خواهند، و استثنا شدن در مالیات را نمی‌خواهند. چطور مالیات را مردم بپردازند خوب است اما شما نباید بدهید؟!

شما به اسم تغییر اقتصاد و رفاه مردم آمده‌اید اما به معدنی که مال شما بود و معدنچیان در آن دفن شدند، سرنزدید!
من به آن بانوی محترمی که همسرش در معدن زیر آوارها زغال‌سنگ، جانش را از دست داد اما شجاعانه در #آزادشهر با من سخن گفت افتخار می‌کنم. من به پدری افتخار می‌کنم که فرزند مهندس خود را در معدن از دست داده بود اما برای پیشرفت کشور با من سخن گفت.



ما یک وظیفه بیشتر نداریم و آن این است که همه را پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم. اگر همه مردم پای صندوق‌های رأی بیایند، قطعا ما موفق و پیروز در انتخابات خواهیم بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار