|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۰۳

وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: تلاش برای مهیا شدن شرایط حضور خانواده ها در ورزشگاه ها و اماکن ورزشی آغاز شده و این تلاش ها تا تحقق این هدف با قدرت ادامه می یابد.

به گزارش امید نیوزاز وزارت ورزش و جوانان، «مسعود سلطانی فر» در گفت و گویی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا با همفکری و هماهنگی های لازم، زمینه برای حضور خانواده ها در امکان ورزشی و ورزشگاه فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه به طور یقین هواداران در ورزشگاه ها اصول اخلاقی و فرهنگی را رعایت خواهند کرد، اظهار داشت: هواداران پرشور ما در درجه بالایی از فرهنگ ورزشی قرار دارند تا برای حضور خانواده ها در ورزشگاه ها همکاری داشته باشند و فضای مناسبی برای این حضور ایجاد کنند.
سلطانی فر ادامه داد: در گذشته، خانواده ها در ورزشگاه ها حضور یافته اند و مشکلی نیز در این ارتباط ایجاد نشده است.
وزیر ورزش و جوانان، گفت: یقین دارم که حریم ها از سوی تماشاگران رشته های مختلف در ورزشگاه ها رعایت خواهد شد تا در نهایت خانواده ها بتوانند در ورزشگاه ها حضور یابند.
سلطانی فر در پایان با اشاره به اینکه وزارت ورزش زمینه سازی برای این اقدام را آغاز کرده است، عنوان کرد: به امید خدا با هماهنگی ارگان های مربوط، دست اندرکاران و رسانه ها در آینده شاهد حضور خانواده ها در ورزشگاه خواهیم بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار