|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۲۲

قالیباف در ورامین میان هوادارانش

محمد باقر قالیباف در جمع پرشور هوادارانش در ورامین: کسی که نامزد ریاست جمهوری است باید اعلام کند ثروتش چقدر است؟ / اگر کسی سندی دارد که قالیباف کار اقتصادی انجام داده، نشان دهد / دولتی که تجارتخانه شخصی شود و وزرایی که نه یک شرکت و دو شرکت، بلکه ده ها شرکت داشته باشند و فعالیت اقتصادی کنند، مگر دردی از کارگر و مستضعف و معلول می فهمد؟ / سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به بازار کار اضافه می‌شوند. باید برای این افراد شغل ایجاد شود.

به گزارش امید نیوزدکترمحمد باقر قالیبافکاندید دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که امروز ابتدا به شهرستان های جنوبی تهران رفته بود در جمع انبوه هوادارانش از مردم ورامین و قرچک و … به ایراد سخن پرداخت قالیباف از انتقاداتش از وزرای دولت روحانی بیشتر گفت و در رابطه با کار اقتصادی آنها اتهاماتی را وارد کرد.

قالیباف در جمع مردم ورامین: اینها علاوه بر
توده‌های مردم؛ برای کسانی که از راه حلال هم برای این کشور تولید ثروت می‌کردند؛ مشکل ایجاد کردند و فرصت را از دست آنها هم گرفتند.

این مردم کم لطفی و کم محبتی مدیران و روسا را به دل نگرفته‌اند؛ غصه خورده‌اند و گله مند شده‌اند اما برای انقلاب همه این موارد را تحمل کرده و هم خون دل خوردند و هم خون داده‌اند.

قالیباف: دولتی که تجارتخانه شخصی شود و وزرایی که نه یک شرکت و دو شرکت، بلکه ده ها شرکت داشته باشند و فعالیت اقتصادی کنند، مگر دردی از کارگر و مستضعف و معلول می فهمد؟

قالیباف: می‌گویند حرف نزن هزینه دارد. می‌فهمم که هزینه دارد، اما مکلف هستم، بر اساس فرهنگ قرآنی در جایی که ظلم شود باید افشا کرد.

قالیباف: کسی که نامزد ریاست جمهوری است باید اعلام کند ثروتش چقدر است؟ / اگر کسی سندی دارد که قالیباف کار اقتصادی انجام داده، نشان دهد

قالیباف: دولتی که تجارتخانه شخصی شود و وزرایی که نه یک شرکت و دو شرکت، بلکه ده ها شرکت داشته باشند و فعالیت اقتصادی کنند، مگر دردی از کارگر و مستضعف و معلول می فهمد؟

قالیباف در ورامین: دولت را تبدیل به تجارتخانه شخصی خود کردند

قالیباف: امروز اگر از من سوال کنید مشکل کشور و شهرهای ما چیست؟ می گویم سه کلمه بیشتر نیست؛ بیکاری، گرانی و رکود؛ این سه مشکل بحران اقتصادی را برای ما ایجاد کرده است.

قالیباف: دولتی که تجارتخانه‌اش شخصی شود و وزرایش کار اقتصادی کنند، مگر دردی از کارگر می فهمد؟

در جمع پرشور مردم ورامین:

در این دشت ورامین تولیدات شما چقدر دست شما را می‌گیرد؟ بعد با چه قیمتی در تهران به فروش می‌رسد؟ این وسط منفعت را چه کسی می‌برد؟ این‌ها همان جریان ۴ درصدی هستند که بدون هیچ تلاش و کاری، با زد و بند و رانت‌خواری از انفال عمومی بیشترین منفعت را می‌برند.

برای دریافت ۱۰،۱۵ میلیون تومان وام انقدر می‌برند و می‌آورند و سند و وثیقه می‌خواهند که از وام گرفتن بیزار می‌شوید.

اما این ۴ درصدی‌ها کسانی هستند که مدیرعامل بانک را خودشان می گذارند، هیات مدیره بانک را هم خودشان می ‌گذارند. نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان وام از همان بانک بر می‌دارند بدون اینکه وثیقه بگذارند و بدون اینکه بابت آن سودی بدهند.

وقتی که در کشور ۲۵ میلیارد دلار قاچاق کالا و ارز صورت می‌گیرد دیگر کدام تولیدکننده، کارگر و ثروتمند حلال خور، تاجر باشرف، کارخانه دار سالم می‌تواند دوام بیاورد و کار کند؟

دولتی که تجارتخانه‌اش شخصی شود و وزرایی که نه یک شرکت و دو شرکت، بلکه ده‌ها شرکت داشته باشند و فعالیت اقتصادی کنند، مگر دردی از کارگر و مستضعف و معلول می فهمد؟

سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به بازار کار اضافه می‌شوند. باید برای این افراد شغل ایجاد شود.

قالیباف در جمع مردم ورامین: حق کارگر را می خورد، بعد معاون اول می گوید دختر مظلوم وزیر. این در ممکلت درد نیست!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار