|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۴۹

در پیام تبریک به سید حسن نصرالله؛

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان، تنها راه دستیابی به آرمان امت اسلامی در آزادی فلسطین را ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: ماهیت تجاوزگرانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی همواره تهدیدی برای بشریت و ملت های منطقه بوده و خواهد بود.

به گزارش امید نیوزدر پیام علی لاریجانی به سید حسن نصرالله آمده است: خرسندم فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند دلاورمردان مقاومت اسلامی را در آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم متجاوز صهیونیستی صمیمانه به جنابعالی و ملت حماسه ساز لبنان تبریک و تهنیت گویم.
وی افزوده است: پیروزی های متعدد مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به روشنی نشان می دهد، تنها با همدلی، همبستگی و ایستادگی می توان به آرمان های بلند امت اسلامی در آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین دست یافت.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: بی تردید، انسجام و وحدت گروه های مختلف لبنان، آینده روشنی را فراروی ملت غیور لبنان و مقاومت اسلامی رقم خواهد زد.
لاریجانی در این پیام، از درگاه خداوند قادر و متعال سلامت، سربلندی و سرافرازی روزافزون دبیرکل حزب الله لبنان، رزمندگان مقاومت، دولت و ملت بزرگ آن کشور را مسالت کرده است.
رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ به لبنان حمله کرد و جنوب این کشور را به اشغال خود در آورد اما در ۲۵ می سال ۲۰۰۰ و پس از ۱۸ سال، با مقاومت نیروهای مردمی حزب الله لبنان مجبور به عقب نشینی و خروج از جنوب لبنان شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار