|
|
کدخبر: ۱۷۹۸۷۵

پایگاه اینترنتی بیزنس اینسایدر در مطلبی، اطلاعاتی جالب درباره زندگی شخصی و خانواده کیم جونگ اون منتشر کرد.

به گزارش بیزنس اینسایدر، همانند بسیاری از سران کشورهای جهان، زندگی شخصی و خانواده «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی با اسرار زیادی همراه است. به گونه ای که اطلاعات زیادی درباره «ری سل جو»، همسر کیم جونگ اون و حتی ۳ فرزند وی در دست نیست.

بیشتر اطلاعاتی هم که درباره خانواده رهبر کره شمالی منتشر می شود از طریق سازمان اطلاعات ملی کره جنوبی گردآوری شده است. همچنین «دنیس رادمن»، ستاره سابق تیم بسکتبال آمریکا و دوست صمیمی رهبر کره شمالی، اعلام کرده است که در یکی از سفرهایی که به این کشور داشته است، از یکی از فرزندان کیم جونگ اون مراقبت کرده است. این در حالیست که اطلاعاتی که وی ارائه کرده هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

بیشتر منابع آگاه اعلام کرده اند که کیم جونگ اون و همسرش، که در سال ۲۰۰۹ ازدواج کرده اند، ۳ فرزند دارند. به نظر می رسد فرزند نخست کیم جونگ اون یک پسر باشد که در سال ۲۰۱۰ متولد شده است. فرزند دوم او هم که در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد دختر است. این در حالیست که جنسیت فرزند سوم کیم که در فوریه سال جاری میلادی متولد شد، مشخص نیست.

به گفته دنیس رادمن، نام دختر کیم جونگ اون، «جو آئه» است. وی گفت: «من در سال ۲۰۱۳ از جوآئه مراقبت کردم. کیم یک مرد خوب است و خانواده زیبایی دارد.»

تاریخ تولد دقیق فرزندان کیم جونگ اون مشخص نیست؛ اما با توجه به مواقعی که «ری سل جو» در انظار عمومی حضور نیافته است، می توان زمان تولد حدودی آنها را حدس زد. به عنوان مثال اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی اخبار ضد و نقیضی درباره علت ناپدید شدن همسر کیم جونگ اون منتشر شد. اما منابع اطلاعاتی پس از مدتی اعلام کردند که او در این مدت باردار بوده و در اوایل سال ۲۰۱۷ یک فرزند دیگر به دنیا آورده است.

تاکنون هیچ تصویری از فرزندان کیم جونگ اون منتشر نشده است. اما وی و همسرش تاکنون بارها در کنار کودکان دیگر عکس‌هایی را منتشر کرده اند.

در اواسط ماه مهر، رهبر کره شمالی، طی حکمی «کیم یو جونگ»، خواهر ۲۸ ساله اش، را به عضویت عالی ترین نهاد تصمیم گیری در این کشور درآورد. گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از علل اینکه کیم جونگ اون خواهرش را برای یک پست دولتی انتخاب کرده این است که فرزندان او بسیار کوچک هستند؛ زیرا در صورتی که اتفاقی برای کیم جونگ اون بیفتد، تا زمان بزرگ شدن فرزندانش، خواهرش می تواند قدرت را بدست بگیرد.

مخفی نگه داشتن زندگی شخصی کیم جونگ اون چندان جای تعجب ندارد؛ زیرا همچنان شک و شبهات زیادی درباره تعداد فرزندان و همسران پدر و پدربزرگ او وجود دارد. منابع مختلف اعلام کرده اند که کیم جونگ ایل، پدر کیم جونگ اون ۷ فرزند و ۴ زن داشته است و کیم جونگ اون فرزند سوم اوست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار