|
|
کدخبر: ۱۷۹۹۰۵

رئیس سابق «سیا» تاکید کرد دونالد ترامپ از ولادیمیر پوتین می ترسد، زیرا پوتین اطلاعات سری و شخصی از ترامپ دارد.

به گزارش امید نیوز، رئیس سابق «سیا» تاکید کرد دونالد ترامپ از ولادیمیر پوتین می ترسد، زیرا پوتین اطلاعات سری و شخصی از ترامپ دارد.

رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» تاکید کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور از ولادیمیر پوتین همتای روسی اش می ترسد، زیرا پوتین اطلاعات سری و شخصی از ترامپ دارد.

جان برنان (John Brennan) در مصاحبه با شبکه آمریکایی ام اس ان بی سی، از حمله دونالد ترامپ به رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات در مورد دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور انتقاد کرد.

برنان همچنین از ترامپ به علت تبریک گفتن پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه انتقاد کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وی این مسئله را بعید نداست که این رفتار رئیس جمهور آمریکا ناشی از ترس او از روسها باشد.

رئیس سابق سیا خاطر نشان کرد: به اعتقاد من، ترامپ از رئیس جمهور روسیه می ترسد و هر فردی می تواند علت این مسئله را حدس بزند. شاید روسها اطلاعات شخصی از ترامپ دارند که می توانند بار دیگر از آن استفاده کنند و باعث شوند زندگی او دشوارتر شود.

جان برنان گفت: روشن است که باید روابط خود را با روسیه بهبود ببخشیم، اما محبت او نسبت به ولادیمیر پوتین و خودداری ترامپ از بیان هر حرف منفی در برابر رئیس جمهور روسیه، این باور را ایجاد می کند که ترامپ از چیزی می ترسد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار