|
|
کدخبر: ۱۸۰۲۲۱

صدها شهرک نشین صهیونیستی امروز (پنجشنبه) به مقام حضرت یوسف (ع) در شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

این شهرک نشین ها تحت تدابیر شدید ارتش رژیم صهیونیستی، در حالی که سوار بر اتوبوس بودند، به مقام حضرت یوسف (ع) یورش بردند و به انجام مناسک یهودی در آن پرداختند.
به گفته شاهدان عینی، جوانان فلسطینی نیز با پرتاب سنگ و بطری های خالی به استقبال صهیونیست ها رفتند و راههای اطراف مقام حضرت یوسف (ع) را با سنگ و لاستیک های آتش زده خودرو، بستند.
این شاهدان افزودند، میان جوانان فلسطینی و نیروهای نظامی رژِیم صهیونیستی درگیری رخ داد و نظامیان صهیونیستی به طرف فلسطینیان گلوله های پلاستیکی شلیک کردند و با گاز اشک آور آنها را متفرق کردند.
منابع محلی در این باره گفتند، بیش از 10 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی از نیمه شب گذشته در اطراف قبر حضرت یوسف (ع) مستقر شده و هواپیماهای اسرائیلی نیز بر فراز این منطقه به پرواز درآمدند.
نظامیان اشغالگر در جریان درگیری ها، سه جوان را در نابلس بازداشت کردند.
این یورش های در حالی صورت می گیرد که اوضاع برخی مناطق فلسطین از جمله نوار غزه در پی کشته شدن 21 فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی در این منطقه، متشنج است.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار