|
|
کدخبر: ۱۸۰۸۴۶

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون متبوعش برای ارائه گزارش در خصوص میزان آمادگی از سرگیری فعالیت های هسته ای کشورمان خبر داد.

محمد مهدی برومندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت ، در خصوص ادامه بررسی رویکردهای جدید نسبت به موضوع برجام با توجه به خروج آمریکا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: بر این اساس علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (سه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه) به کمیسیون دعوت شده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان انرژی اتمی گزارشی در این رابطه ارائه و میزان آمادگی نظام جمهوری اسلامی برای از سرگیری فعالیت ها را بیان خواهند کرد و همچنین هماهنگی های لازم در این حوزه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت ، چندی پیش دونالد ترامپ اعلام کرد آمریکا از برجام خارج میشود و همزمان فرمان بازگشت تحریم های هسته ای را امضا کرد.

همچنین ترامپ در سخنرانی خود ضمن تکرار ادعاهای خود و تاکید بر دروغ های هفته گذشته نتانیاهو علیه برنامه هسته ایران، ایران را به نقض برجام متهم کرد و گفت برجام هیچ سودی نداشته است./

پایان پیام

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار