|
|
کدخبر: ۱۸۰۸۵۴

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلابی عمل کردن، سازمان سپاه را تبدیل به یک سازمان جامع و همه جانبه کرده است، گفت: در مجموعه سپاه باید از مقوله درآمدزایی دوری کنیم.

به گزارش افکارنیوز ،

سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اهمیت این بیمارستان در این است که اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی در کشور و چهارمین بیمارستان تخصصی در جهان است که در ایران افتتاح می شود و این از افتخارات ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: توجه سپاه به خدمات درمانی و بهداشتی به دلیل این است که سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیز محور؛ سازمان های نظامی در سایر نقاط جهانی متکی بر تجهیزات است و اگر قدرتی دارند بواسطه فناوری و تجهیزات و قدرت آتش‌شان است اما سپاه یک نهاد فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی است و این ویژگی های ایحاب می‌کند که بیش از گذشته به نیروی انسانی توجه کند و قدرت خود را در رابطه با نیروی انسانی مومن ، بصیر و انقلابی توسعه دهد.

سرلشکر جعفری مردمی عمل کردن و مکتبی بودن را از ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: خیلی ها ممکن است ایمان بالایی داشته باشند ولی در مقابل فاقد روحیه انقلابی باشند در حالی که سپاه یک سازمان همه جانبه و جامع است و این از شاخصه های انقلابی، مردمی بودن و مردمی عمل کردن است.

فرمانده سپاه ادامه داد: آفتی که می تواند برای سپاه وجود داشته باشد الگو گیری از ارتش های جهان و دیگر سازمان ها باشد زیرا سپاه یک سازمان چند بعدی است و باید الگویی برای ارائه خدمت به مردم باشد.

وی با بیان اینکه انسان محور بودن و ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن آن هم با کیفیت مطلوب از اهداف و راهبردهای سپاه است، افزود: مسئله دیگری که باید به آن توجه شود عدم نگاه منفعت طلب به خدمات است سپاه باید یک نهاد انقلابی باشد که به دنبال ارائه خدمات ارزان قیمت باشد و بتواند به عنوان یک الگوی برای دیگران باشد. در مجموعه سپاه باید از موضوع درآمدزایی دوری کنیم.

فرمانده کل سپاه درپایان با بیان اینکه ساخت بیمارستان دندانپزشکی هم ان شاءالله بتواند به عنوان نمونه در منطقه و جهان باشد، تصریح کرد: تربیت کادر پزشکی در عرصه های مختلف وظیفه دیگر این مجموعه است تا این مرکز به عنوان مجموعه ای نمونه و الگو در سایر ابعاد تبدیل شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار