|
|
کدخبر: ۱۸۰۹

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور از تقاضای ۵۰ رسانه داخلی و خارجی برای مصاحبه اختصاصی با رییس جمهور خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نق از ایسنا، محمد شیخان با اشاره به درخواست‌های گسترده رسانه‌های داخلی و خارجی برای مصاحبه اختصاصی با محمود احمدی‌نژاد، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درخواست مصاحبه اختصاصی از سوی رسانه‌های مطرح داخلی و خارجی برای مصاحبه با رییس‌جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور با بیان اینکه «حجم درخواست‌های مصاحبه با دکتر احمدی‌نژاد به گونه‌ای است که امکان برنامه‌ریزی برای انجام تمام آنها وجود ندارد»، تصریح کرد: در تلاش هستیم با برگزاری یک کنفرانس خبری، فرصت و طرح پرسش از رییس‌جمهور محترم را برای تمامی رسانه‌ها فراهم کنیم.

شیخان همچنین دلیل این درخواست‌ها را رویکرد رییس‌جمهور در قبال رسانه‌ها دانست و اظهار کرد: از آنجا که گفتمان اصلی رییس‌جمهور در گفت‌وگو با تمام رسانه‌ها صلح، دوستی، عدالت و کمال‌جویی، حقیقت‌جویی و کمال‌طلبی بشر را مورد خطاب قرارداده، رسانه‌های داخلی و خارجی نیز از مصاحبه با ایشان استقبال کرده و برای برآورده‌ شدن این مسأله تقاضای مصاحبه اختصاصی با رییس‌جمهور را دارند.

وی افزود: برخی از رسانه‌ها که فراهم نشدن مصاحبه با رییس‌جمهور را تا قبل از دوازدهم مردادماه پیش‌بینی کردند، خواستار مصاحبه با رییس‌جمهور پس از پایان دوران ریاست جمهوری ایشان شدند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار