|
|
کدخبر: ۱۸۱۱۲۵

رئیس جمهور با استقبال از گسترش روابط تهران – اولان‌باتور گفت: تهران آماده توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری با مغولستان است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز یکشنبه در دیدار "خالتما باتولگا " رئیس‌جمهور مغولستان گفت: توسعه روابط اقتصادی مورد تاکید ما و به نفع ملت‌های دو کشور است. ما بخش خصوصی و بازرگانان ایرانی را برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای مغولستان تشویق می‌کنیم.

وی در این دیدار که در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر چیندائو چین برگزار شد، با اشاره به نقش روابط بانکی برای تقویت همکاریهای اقتصادی مشترک، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران ایرانی قادرند در زمینه‌های دامی در مغولستان سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس‌جمهور با استقبال از گسترش روابط تهران - اولان باتور در همه عرصه‌ها تصریح کرد: تهران آماده توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری با مغولستان است و باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در دو کشور برای تعمیق مناسبات مشترک بهره گرفت.

** مغولستان مصمم به توسعه روابط با ایران است

روحانی همچنین ضرورت توسعه روابط بخش‌های دولتی و خصوصی دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

"خالتما باتولگا " رئیس‌جمهور مغولستان نیز در این دیدار روابط ایران و مغولستان را رو به توسعه دانست و تاکید کرد که کشورش مصمم است روابط خود را با ایران در همه زمینه‌ها و به ویژه اقتصادی بیش از پیش تقویت کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار