|
|
کدخبر: ۱۸۱۴۹۹

رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران گفت: دشمنان به شدت در حال سوء استفاده از وضعیت نه چندان مطلوب اقتصادی کشور هستند و هدف اصلی آنان نیز ناامید کردن ملت ایران است.

به گزارش امیدنیوز ، مهدی چمران روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش در یاسوج اظهار داشت: این توطئه شوم نیز به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان به زودی شکست می خورد.
وی افزود: نکته مهمی که باید به دشمنان گوشزد کرد آن است که ملت ایران تمامی سختی ها، مشکلات و کمبودها از جمله در زمینه اقتصادی را تحمل می کنند اما هرگز تسلیم بیگانگان نخواهند شد.
رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: متولیان امر و مسئولان اجرایی کشور نیز برای کاهش مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم همت و تلاش بیشتری کنند.
چمران عنوان کرد: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره ترور یکی از روش های مقابله دشمنان با نظام، کشور و ملت ایران بوده و در این راستا نیز عده زیادی از شخصیت های مطرح کشور به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی 17 هزار شهید عرصه ترور دارد، ابراز داشت: با این وجود نظام و انقلاب مقتدرانه و باصلابت به راه خود ادامه می دهد و پله های پیشرفت و ترقی را نیز یکی پس از دیگری خواهد پیمود.
رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران گفت: دلیل خروج آمریکا از توافقنامه بین المللی برجام اعمال تحریم های جدید و وارد آوردن فشارهای بیشتر به کشور و ملت ایران بوده است.
چمران اظهار داشت: آمریکا به هیچ وجه اهل مذاکره نیست بلکه نوکر حلقه به گوش می خواهد و دلیل مخالفت آن با نظام و انقلاب نیز ایستادگی و تسلیم نشدن ملت ایران است.
وی افزود: ملت ایران باید با بینش، بصیرت و هوشیاری هر چه بیشتر توطئه های شوم دشمنان را بشناسند تا بهتر بتوانند آنها را خنثی کنند.
چمران برخی از ابعاد شخصیتی آیت الله دکتر بهشتی را یادآور شد و بیان کرد: ایشان به عنوان فردی تأثیرگذار در ایران و بنیانگذار دستگاه قضایی کشور همواره خاری در چشم دشمنان بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار