|
|
کدخبر: ۱۸۱۵۴۱

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بحث استیضاح و یا استعفای رییس جمهور ترفند جدید دشمن برای اعمال جنگ روانی علیه ملت ایران است.

به گزارش امیدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز چهارشنبه در دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: براندازی و اخلال در نظام اسلامی ایران همواره از سوی دشمنان وجود داشته و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ استقامت در جامعه باید محور فعالیت های شورای فرهنگ عمومی باشد افزود: یکی از شوراهای اثرگذار در نهادینه کردن فرهنگ دینی و اسلامی، شورای فرهنگ عمومی است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: دشمن از همان ابتدای انقلاب به دنبال جلوگیری از استقرار و استحکام نظام بوده و هم اکنون هم جنگ رسانه ای و اقتصادی خود را که از مدت ها پیش آغاز کرده بود، پررنگ کرده و هدفی جز نارضایتی و تضعیف روحیه مردم ندارد.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی نهادینه کردن فرهنگ استقامت به خنثی کردن برنامه های دشمن کمک شایانی خواهد کرد و ترویج فرهنگ استقامت در جامعه باید محور فعالیت های شورای فرهنگ عمومی باشد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: دشمن در تحریم هایی هم که اعمال می کند، نتوانسته به اهداف خاص خود برسد، از این رو به دنبال این است که در امنیت روانی و اقتصادی مردم خلل وارد کند و به تازگی بحث استضیاح یا استعفای رییس جمهور از جمله ترفندهای دشمن برای رسیدن به همین اهداف است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این دیدار با اشاره به اهداف سفر خود به ایلام گفت: امید است در آینده نزدیک با رهنمودهای حضرتعالی و استاندار و تعامل میان دستگاه های فرهنگی استان، به دنبال تقویت هر چه بیشتر فرهنگ عمومی در ایلام باشیم.
محمدرضا موالی زاده افزود: دشمن در دوران جنگ تحمیلی تصور می کرد که می تواند با تصرف در خاک سرزمین ما، همبستگی و انسجام داخلی را از بین ببرد، اما واقعیت آن بود که روحیه و فرهنگ استقامت و همبستگی در بین آحاد مردم تقویت شد.

وی اضافه کرد: اگر قومیت ها، احزاب و مذاهب مختلف به این نتیجه برسند که ما یک دشمن مشترک داریم، روحیه همبستگی و اتحاد بین مردم تقویت می شود.
وی گفت:در شورای فرهنگ عمومی به دنبال ترویج فرهنگ استقامت و همبستگی ملی خواهیم بود و در این زمینه همه دستگاه های متولی باید مشارکت لازم را داشته باشند.
7171/6034

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار