|
|
کدخبر: ۱۸۲۰۱۸

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان طرح پنج سوال از رییس جمهور چهار پاسخ رییس جمهور را قانع‌کننده ندانستند و تنها از پاسخ‌های روحانی درباره استمرار تحریم‌های بانکی قانع شدند.

به گزارش امیدنیوز ، پنج سوال نمایندگان از رییس جمهور در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شد که نمایندگان مجلس پاسخ رییس جمهور در مورد کنترل قاچاق را با 123 رای موافق و 138 رای مخالف، 6 رای ممتنع از مجموع 271 نماینده مجلس شورای اسلامی حاضر قانع‌کننده ندانستند.

در ادامه نمایندگان با 137 رای موافق، 130 مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 271 نماینده حاضر پاسخ‌های رییس جمهور درباره استمرار تحریم‌های بانکی را قانع‌کننده دانستند. همچنین پاسخ‌های رییس جمهوری درباره کاهش نرخ بیکاری به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد که نمایندگان با 74 رای موافق، 190 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 273 نماینده حاضر آن را نیز قانع‌کننده ندانستند.

نمایندگان همچنین پاسخ رییس جمهور در مورد رکود اقتصادی را با 116 رای موافق، 150 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 272 نماینده حاضر قانع کننده ندانستند.

پاسخ رییس جمهور درباره افزایش نرخ ارز نیز به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد که نمایندگان با 68 رای موافق، 196 رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع 272 نماینده حاضر این پاسخ‌ها را قانع‌کننده ندانستند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار