|
|
کدخبر: ۱۸۳۵۵۳

برادر شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل ابوترابی گفت: چراغ قدرت استکبار جهانی رو به خاموشی است و میلیون‌ها ایرانی در پویش «من یک پاسدارم» شرکت کردند.

حجت‌الاسلام حسین ابوترابی، برادر شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران پشتیبان مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: ترامپ و همه رؤسای جمهوری آمریکا از اول با انقلاب اسلامی ایران مخالف بودند و هیچ موقع با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران خوب نبوده و دشمن درجه یک ایران هستند.

مشاور سابق استاندار سمنان در امور روحانیان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرمودند به آمریکا نباید اعتماد کرد، تصریح کرد: اگر برخی در زمان‌های مختلفی به آمریکا اعتماد کردند، امروز به حرف‌های مقام معظم رهبری رسیده‌اند.

ابوترابی با اشاره به اینکه ترامپ کاری کرد که تمام گروه‌های درون نظام همه اختلافات را کنار بگذارند، اضافه کرد: همه لباس پاسداری پوشیدند و میلیون‌ها ایرانی در پویش «من یک پاسدارم» شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی روز جمعه باز هم وحدت خود را نمایش دادند، تصریح کرد: ملت ایران نشان دادند به ولایت و سربازان ملت به‌خصوص پاسداران انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند.

مشاور سابق استاندار سمنان در امور روحانیان با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و مدافعان حرم نقشه‌های ترامپ و مزدورانش را در منطقه نقش بر آب کردند، اضافه کرد: ناکامی برابر این اقتدار باعث شد تا ترامپ با وجود هزینه‌های بالایی که در منطقه انجام داد، باز هم شکست بخورد و نتواند حکومت‌های دلخواه خود را در کشورهایی مثل عراق و سوریه حاکم کند.

ابوترابی با اشاره به اینکه سپاهیان دلیر و شجاع مقابل آمریکایی‌ها ایستادند، تصریح کرد: عربستان‌سعودی هم در کنار ارباب خود در این مسیر هزینه‌های زیادی کرد؛ ولی فهمید که تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر ایستاده است، نه‌تنها در منطقه بلکه هیچ نقطه‌ای جایگاهی ندارند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند، افزود: امنیتی که امروز داریم، به برکت مجاهدت‌ها و ایثار سپاهیان و شهداست و دشمن این ایثار، جهاد و فداکاری را که می‌بیند، تضعیف می‌شود.

این برادر شهید با تأکید بر اینکه حضور چراغ خاموش ترامپ در عراق نشانه خاموشی چراغ قدرت استکبار جهانی است، اضافه کرد: خود ترامپ اعتراف کرد که این همه هزینه کردیم؛ ولی باید چراغ خاموش وارد عراق شویم.

ابوترابی با اشاره به اینکه سرداران سپاه ایران به‌ویژه سردار سرافراز، فداکار و جان‌برکف ولایت، حاج قاسم سلیمانی با پای پیاده در خیابان‌های عراق قدم می‌زنند، تصریح کرد: همه به ایران احترام می‌گذارند و برای مدافعان حرم ارزش قائل هستند؛ زیرا سرباز ولایت بودن بین مردم و حتی ادیان دیگر ارزش دارد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی‌های ما بین آزادگان جهان در ادیان مختلف جایگاه ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: ترامپ نتوانست این شرایط را تحمل کند و سپاه را تروریست قلمداد و معرفی کرد.

مشاور سابق استاندار سمنان در امور روحانیان گفت: این اقدامات را از ترامپ دور از انتظار نمی‌دانیم و خوشحالیم که دشمن از ما ناراحت است. مقابل استکبار جهانی و در دفاع از کشور و رهبری و ارزش‌های اسلامی تا پای جهان مقاومت خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار