|
|
کدخبر: ۱۸۳۵۵۹

طی تذکری به رئیس جمهور؛

۱۰۰ نماینده مجلس با تذکری خطاب به رئیس جمهور نسبت به حمایت روحانی و جهانگیری از رئیس سازمان خصوصی سازی انتقاد کرده و خواستار عزل وی شدند.

۱۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی تذکری خطاب به رئیس جمهور در اعتراض به عدم عزل رئیس متخلف سازمان خصوصی سازی را به امضا رساندند.

در این تذکر تاکید شده است: با وجود اینکه پرونده کیفری در خصوص این خیانت بزرگ سازمان خصوصی سازی در واگذاری‌ها تشکیل شده و آقای پوری حسینی ممنوع‌الخروج شده است اما متأسفانه رئیس جمهور و آقای جهانگیری اجازه عزل وی را که می‌تواند در آشکار شدن بسیاری از تخلفات در این حوزه مؤثر واقع شود را نمی‌دهند.

متن کامل این تذکر به شرح زیر است:

با وجود تشکیل پرونده کیفری و ممنوع‌الخروج شدن آقای پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، علت ممانعت جنابعالی و آقای جهانگیری از عزل ایشان چیست؟

آقای رئیس‌جمهور متأسفانه بزرگترین فساد اقتصادی در دولت جنابعالی، تحت عنوان خصوصی‌سازی توسط آقای پوری‌حسینی، همراهان و حامیان ایشان صورت پذیرفته است و ده‌ها هزار میلیارد تومان اموال ملت در شرکت‌های هپکو، هفت‌تپه، ماشین‌سازی تبریز، آلومینیوم المهدی، کشت و صنعت مغان و برخی شرکت‌های بزرگ در کرمانشاه و خراسان و … به غارت رفته است و انسان‌های متخلف و فاقد مالکیت در بسیاری از موارد با حمایت سازمان خصوصی، مالک این شرکت‌ها و اموال شده‌اند. با وجود اینکه پرونده کیفری در خصوص این خیانت بزرگ تشکیل شده و آقای پوری حسینی ممنوع‌الخروج شده است اما متأسفانه جنابعالی و آقای جهانگیری اجازه عزل ایشان را که می‌تواند در آشکار شدن بسیاری از تخلفات در این حوزه مؤثر واقع شود را نمی‌دهید، علت حمایت از غارت اموال ملت چیست؟

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار