|
|
کدخبر: ۱۸۳۷۰۰

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر همه مستکبرین عالم بخواهند به یک قدرت واحد تبدیل شوند و در مقابل ملت ایران قرار گیرند، در هر صحنه‌ای که بوجود می‌آید شکست و حقارت و سرافکندگی نصیب آنها می‌شود.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهید نقیبی در یگان ویژه صابرین که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: لباس سپاه مقدس‌ترین لباسی است که در طول تاریخ آن را می‌شناسیم زیرا هزاران شهید از بهترین بندگان خدا با این لباس شهید شدند.

وی افزود: چهل سال است سپاه با همین لباس در حال پاسداری از انقلاب است. سپاه بیش از هر زمانی با اقتدار و سرافراز است و هر روز که از انقلاب می گذرد انقلاب اسلامی سر افرازتر می شود.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: شهیدان خالص‌ترین وجود خود را که جان آنها بود تقدیم کرده‌اند؛ این وضعیت وصف ناپذیری است که تا در آن فاز نگیریم نمی توان آن را وصف کرد در واقع این چهل سال اقتدار و سرافرازی که به وجود آمده به برکت خون شهدا است.

سردار فدوی تصریح کرد: ما پاسداران همچنان پای در کاب انقلاب قرار داریم و مثل امامان معصوم منتظر هستیم تا شهادت نصیب ما هم شود. اگر همه مستکبرین عالم بخواهند به یک قدرت واحد تبدیل شوند و در مقابل ملت ایران قرار گیرند در هر صحنه ای که بوجود می آید شکست و حقارت و سرافکندگی نصیب آنها می شود زیرا ما با قدرت الهی وصل هستیم.

وی ادامه داد: رزمندگانی که چهل سال است پشت سر امامین انقلاب اسلامی راه درست را انتخاب کرده اند و بر عهد و پیمانشان باقی ماندند، به هیچ وجه بر عهدشان خللی وارد نشده است.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: این راهی است که ما را به سرانجام نیکی که خداوند وعده داده می‌رساند البته به شرط آنکه بندگانش در راهی که او وعده داده پابرجا و استوار باقی بمانند.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار