|
|
کدخبر: ۱۸۳۷۵۳

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیچ‌گاه به دشمن اعتماد نکنیم حتی در گفتگو، گفت: منافع ملی‌مان را خرج مسایل داخلی نکنیم.

محمدباقر قالیباف در یاواره شهدای شهرستان ابهر با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ عاشورا شکل گرفته است، اظهار داشت: بر‌اساس همین فرهنگ، ما هم باید مبارزه کنیم و تسلیم ظلم نشویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برای مقابله با ظالم سه شرط باید رعایت شود، افزود: اول این که هیچ‌گاه به دشمن اعتماد نکنیم حتی در گفتگو. دوم اینکه منافع ملی‌مان را خرج مسایل داخلی نکنیم و سوم این‌که ما باید مقاومت فعال داشته باشیم؛ یعنی به‌جای اینکه نگاهمان به خارجی‌ها برای خام‌فروشی نفت باشد به جوانان و ظرفیت داخلی‌مان تکیه کنیم.

قالیباف با بیان اینکه در هر سه قوه کشور ناکارآمدی اشباع شده داریم، اما ریل‌گذاری و نظارت در مجلس اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: چند ماه دیگر انتخابات مجلس است و ما نیازمند مجلس نو هستیم.

وی با بیان اینکه مجلس نو یعنی مجلسی که برایش پشت در‌های بسته تصمیم نگیرند، ادامه داد: مجلسی که نماینده در آن وعده‌ای بدهد که به آن عمل کند؛ مردم از اموال و دارایی نماینده‌شان مطلع باشند و نماینده، نماینده مردم باشد، نه نماینده دولت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جوانان عزیز منتظر تعارف نباشید، بیایید و در میدان بایستید، تاکید کرد: اگر کسی را می‌شناسید که ظرفیت برای حضور در مجلس دارد به آمدن دعوتش کنید و برای مردم تبیین کنید که راه پیروزی حضور نیرو‌های انقلابی و جوان.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار