|
|
کدخبر: ۱۸۳۸۵۶

پدر شهید حادثه سقوط هواپیما:‌

پدر شهید حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: نگران بودیم عده‌ای کنار منزلمان شمع روشن و عکس آن را از طرق مختلف پخش کنند که در این زمینه هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود.

پدر شهید حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دیدار آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قم اظهار داشت: از خداوند تقاضای صبر و توان تحمل این آزمون الهی را داریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از این شهدا جزو نخبگان کشور و از ممتازان علمی بوده‌اند، ابراز کرد: راضی به رضایت خداوند هستیم، با آنکه خسارت این حادثه برای کشور و خانواده‌ها زیاد بوده ولی نباید اجازه خوشحالی به دشمنان را بدهیم.

پدر شهید حمزه‌ای یادآور شد: از روزهای گذشته برخی خواهان تجمع و شمع روشن کردن پشت درب خانه شهدا بوده‌اند ولی اینجا قم است و شهر قم مهم بوده و نباید از اینجا برای کشور هزینه‌تراشی شود.

وی با تذکر اینکه تصمیمات و رفتارها در قم در کشور تأثیرگذار است، تصریح کرد: قم حرمت دارد و نگران بودیم عده‌ای کنار منزلمان شمع روشن و عکس آن را از طرق مختلف پخش کنند که در این زمینه هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود.

حمزه‌ای با انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شاید اشتباهی در این زمینه صورت گرفته باشد و نمره ۲۰ سپاه ۱۹ شده باشد، ولی نباید سیاه‌نمایی شود و باید با همدلی جلوی تخریب‌ها گرفته شود.

وی با اشاره به حضور بیت آیت‌الله سعیدی در استان قم گفت: حضور مسئولانه این خانواده در قم سبب برکت و افتخار بوده و جان‌فشانی‌های آیت‌الله سعیدی در انقلاب روشن است.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار