|
|
کدخبر: ۱۸۴۰۹۲

راستی، نماینده شبستر در مجلس گفت: کسانی که می‌گویند جوان بودن باغگلی مشکل ایجاد می‌کند، دقت کنند پیامبر اکرم در چهل سالگی به رسالت مبعوث شدند و حضرت علی (ع) در روز غدیر ۳۶ سال داشت. عمده مسئولان منصوب شده توسط امام (ره) جوان بودند. حضرت آقا ۴۲ ساله بود که رئیس‌جمهور شد و سابقه قبلی نداشت. فرماندهان جنگ تحمیلی جوان بودند. بیش از ۲۰ فرمانده موثر در دوران جنگ زیر ۲۶ سال بودند که مدرسه، دانشگاه و بازار را رها کرده و بدون تجربه رفتند و نان صلابت خود را خوردند. بیش از ۸۰ درصد فرماندهان جبهه مقاومت جوان هستند.

 

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی جوانی، غیرجناحی بودن، پاکدستی، ولایی بودن را امتیازات کابینه پیشنهادی ذکر کرد و گفت: نمایندگان مجلس مراقب باشند ایراد و اشکال گرفتن از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گل به دروازه خودی است.

جعفر راستی عصر شنبه در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که جابجایی قدرت در قوه مجریه امیدآفرین است، گفت: حضور افراد جدید با اراده‌های تازه و ابتکارات نو برای همه به ویژه جوانان امید آفرین است که این امیدواری بسیار محترم است. این جا به جایی برای صاحبان فکر، نظر و اندیشه فرصتی است که با دقت و تامل خطاهای گذشته را پیدا کرده و راه حل ارائه دهند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بعد از چند دهه فرصت یافتیم تا مردم شریف ایران یک رئیس جمهور انقلابی، جهادی و پاکدست انتخاب کنند. به جرات می‌توانم بگویم در هیچ دوره‌ای فرزندان راستین انقلاب در متن حکومت نبودند. در کمتر زمانی قریب به اتفاق سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه انقلابی و جهادی بوده‌اند.

راستی ادامه داد: از دوستان خواهش می‌کنم مجلس انقلابی گل به دروازه خود نزند و مراقب باشد. امتیازات کابینه آیت الله رئیسی جوان، غیر جناحی، پاکدست، انقلابی و ولایی بودن و آشنایی به مشکلات کشور است.

وی اضافه کرد: کسانی که می‌گویند جوان بودن باغگلی مشکل ایجاد می‌کند، دقت کنند پیامبر اکرم در چهل سالگی به رسالت مبعوث شدند و حضرت علی (ع) در روز غدیر ۳۶ سال داشت. عمده مسئولان منصوب شده توسط امام (ره) جوان بودند. حضرت آقا ۴۲ ساله بود که رئیس‌جمهور شد و سابقه قبلی نداشت. فرماندهان جنگ تحمیلی جوان بودند. بیش از ۲۰ فرمانده موثر در دوران جنگ زیر ۲۶ سال بودند که مدرسه، دانشگاه و بازار را رها کرده و بدون تجربه رفتند و نان صلابت خود را خوردند. بیش از ۸۰ درصد فرماندهان جبهه مقاومت جوان هستند.

راستی افزود: اگر جبهه مقاومت پیروز شد جوانان فرمانده و مدیران لبنانی، سوری، ایرانی، افغانستانی بودند که توانستند. این اشکالات که می‌گیریم گل به دروازه خودی است. شهید رجایی وقتی وزیر آموزش و پرورش بود ۴۵ سال داشت و هیچ تجربه قبلی نداشت. مثمرثمر بودن دوره یک ساله وزارت شهید رجایی برابر با طول مدتی است که تا امروز دوستان حکومت و حکمرانی کرده‌اند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رجایی و دوستانی که نقش آفرینی کردند صداقت و اخلاص داشتند تکیه کلام حاج قاسم این بود خداوند به اخلاص برکت می‌دهد و شهادت‌حاج‌قاسم تفسیر این جمله شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: از زمان مطرح شدن نام آقای باغگلی همه شبکه‌های معاند حمله را شروع کردند. به کجای این‌ها بر می‌خورد اگر افرادی مانند دکتر باغگلی در راس وزارت قرار بگیرند. امام با این مضمون فرمودند که هر وقت در میدان جنگ گم شدید به سمت تیرهای دشمن نگاه کنید تیرهای دشمن به هر کجا که خورد بدانید آنجا خاکریز خودی است. آقایانی که امروز از خود بدنه آموزش و پرورش هستند و ایراد می‌گیرند ۱۲ دوره گذشته کجا بودند؟ اینها وزیر، معاون وزیر یا مدیرکل بودند همه اینها امتحان دادند. یک بار هم بگذارید فرزندان راستین انقلاب با فکر نو بیایند و بدانید آموزش و پرورش را سامان خواهند داد و تسلیم توطئه دشمنان نشویم.

این نماینده مجلس گفت: دوستانی که الان اعتراض می‌کنند کدام یک برای سند ننگین ۲۰۳۰ اعتراض و صحبت کردند؟ ۱۲ سال هرچه توانستند و بلد بودند انجام دادند امروز به یک فکر نو و جوان نیاز داریم نسلی که زیر بیرق ۲۰۳۰ پرورش یابد نمی‌تواند مانند جوانان هشت سال دفاع مقدس مبارزه کند؛ نمی‌تواند هزاران کیلومتر دورتر از این جا در صفر مرز اسرائیل، روز روشن اسرائیل را به شب سیاه تبدیل کند.

باغگلی می‌تواند تحول باورنکردنی در آموزش و پرورش ایجاد کند

 

مجلس/باغگلی/آموزش و پرورش

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار