|
|
کدخبر: ۱۸۴۳۰۷

پلیس انگلیس تحقیقات درباره ادعای سوء استفاده جنسی شاهزاده اندرو را متوقف کرد

پسر ملکه الیزابت دوم در رابطه با جفری اپستین مجرم جنسی محکوم شده است.

پلیس بریتانیا می گویند که اقدامات بیشتر علیه شاهزاده اندرو را پس از یک بررسی در پاسخ به متهم ویرجینیا Giuffre انجام شکایت عضو خانواده سلطنتی.

پلیس متروپولیتن لندن (مت) در ماه آگوست اعلام کرده بود که پس از طرح شکایت جیوفر علیه اندرو در ایالات متحده ، تصمیم قبلی مبنی بر عدم رسیدگی به اتهامات مربوط به جفری اپستاین ، سرمایه دار آمریکایی را بررسی خواهد کرد.

مت روز یکشنبه گفت: "این بررسی به پایان رسید و ما هیچ اقدام دیگری انجام نمی دهیم."جیوفر از پسر دوم ملکه الیزابت دوم به دلیل تجاوز جنسی به او در دوران نوجوانی شکایت می کند. او که اکنون 38 ساله است، ادعا می کند که 20 سال پیش هنگامی که او 17 ساله بود و طبق قوانین آمریکا در سن 17 سالگی توسط اندرو در لندن رابطه جنسی داشت، توسط اپستاین قاچاق شده بود. بر اساس قوانین انگلستان، سن رضایت 16 سال بوده و باقی می ماند.
اندرو 61 ساله متهم به جرم نشده و بارها اتهامات علیه خود را رد کرده است. هفته گذشته، به وکلای اندرو اجازه داده شد که توافقنامه محرمانه سال 2009 بین اپشتاین و جیفر را مورد بررسی قرار دهند، که امیدوارند او را از هرگونه مسئولیت در این پرونده معاف کند.
اندرو تا 29 اکتبر فرصت دارد تا به این شکایت پاسخ دهد.Met همچنین بررسی ادعاهایی را که در ماه ژوئن توسط کانال 4 انگلیس گزارش شده بود، اعلام کرد که Ghislaine Maxwell، دوست دختر سابق Epstein  قاچاق شده،  مورد آزار و اذیت زنان و دختران در انگلستان قرار گرفت.
مت گفت: "ما همچنین اطلاعاتی را که در ژوئن 2021 توسط یک سازمان رسانه ای به ما ارسال شده است، بررسی کردیم، این بررسی کامل است و هیچ اقدام دیگری انجام نخواهد شد."مکسول در زندان در نیویورک است و منتظر محاکمه در آنجا است. این نیرو گفت که در حال هماهنگی با سایر سازمان های اجرای قانون است که تحقیقات در مورد مسائل مربوط به اپشتاین را هدایت می کنند.
 
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار