|
|
کدخبر: ۱۸۴۵۸۸

با جنگ بعدی، اسرائیل نابود خواهد شد

رژیم صهیونیستی در صورت ورود به جنگ فراگیر، با بدترین سناریو مواجه خواهد شد و ارتش رژیم صهیونیستی آماده ورود به جنگ نیست.

«اسحاق بریک» ژنرال ارتش صهیونیست و رئیس سابق کمیته رسیدگی به شکایات سربازان، در مقاله‌«موزاک لایو» نوشت: رژیم صهیونیستی در صورت ورود به جنگ فراگیر، با بدترین سناریو مواجه خواهد شد. ارتش رژیم صهیونیستی آماده ورود به جنگ نیست و همزمان فرماندهان و مقامات نظامی توجهی به کمبودها و مشکلات موجود در ارتش نمی‌کنند. 

اسحاق :هرگونه جنگ آتی منجر به تلفات بسیار بالا خواهد شد و به طور متوسط روزانه سه هزار موشک از چند جبهه به سمت سرزمین اشغالی شلیک خواهد شد.

«در یک سناریو، نیروهای همسو با ایران در سوریه و یمن و عراق وارد معرکه می‌شوند، همزمان جنبش حماس نیز از غزه اقدام به شلیک موشک و پرواز در آوردن پهپادها خواهد کرد. این گزینه می‌تواند برای اسرائیل بسیار ترسناک باشد.»

به گفته وی در صورت اقدام اسرائیل برای پاسخ به این حملات، شهرها و روستاها و مناطق مختلف سرزمین اشغالی شاهد درگیری میان اعراب و یهودیان خواهد بود. جاده‌ها بسته می‌شود و تعداد تلفات افزایش می‌یابد. همزمان تخریب گسترده‌ای در شهرها و زیرساخت‌ها روی خواهد داد.

 «سال‌ها فرماندهان ارتش این مشکل را سرکوب کردند و آن را نادیده گرفتند و گفتند که حزب‌الله جرأت شلیک موشک به سمت ما را نخواهد داشت و لبنان را به عصر حجر برمی‌گردانیم. جبهه داخلی برای جنگ متعارف از چند جبهه که باعث ویرانی وحشتناک و خسارات بسیار سنگین برای اسرائیل خواهد شد، آماده نیست.»

هم راستا با این مقاله، چند مقام امنیتی و نظامی حال حاضر و سابق  صهیونیستی روز شنبه به یک روزنامه آمریکایی گفتند که تل آویو توان حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار