|
|
کدخبر: ۱۸۴۶۱۸

برگزاری بزرگترین کنسرت خاورمیانه در جشن کریسمس در عربستان سعودی

موسم الریاض و شرکت روتانا از برگزاری بزرگترین کنسرت در خاورمیانه خبر دادند که در جشن کریسمس در عربستان سعودی برگزار شود.

این مراسم در شب کریسمس برگزار خواهد شد و قرار است در آن، ۱۳ خواننده عربی کنسرت برگزار کنند. این برای نخستین بار است که جشن آغاز سال میلادی در عربستان سعودی برگزار می‌شود.

 سازمان سرگرمی تیر ماه گذشته نیز از شهروندان این کشور خواست تا خود را برای حضور در جشن‌های سالیانه آماده کنند. این در حالی است که وزارت حج و عمره عربستان سعودی خرداد ماه گذشته خبر داد که برای دومین سال پیاپی مراسم حج محدود به شهروندان عربستان و آن هم در شرایط خاص برگزار خواهد شد!

اصولا این مراسمات با رقص و پایکوبی و به صورت مختلط و پوشش‌های نامتعارف توریست ها و مردم محلی، همچنین مصرف مشروبات الکلی و برگزاری مسابقات قمار همراه است.

محمد بن سلمان پشت صحنه برگزاری این مراسمات است که در راستای اهداف چشم‌انداز ۲۰۳۰ دست به برگزاری آنها میزند. معترضان به این مراسم آن را ابزاری برای دین‌زدایی در کشوری دانسته‌اند که میزبان مهم‌ترین اماکن مقدس اسلامی است و پادشاهش خود را خادم حرمین شریفین می‌نامد! همچنین در سالهای قبل نیز این اتفاق افتاده و در جشن‌های «موسم جده» که در ماه می ۲۰۱۹ با حضور «نیکی میناژ» خواننده آمریکایی همراه بود؛ در مراسم اختتامیه آن موجب اعتراض بسیاری از مردم عربستان شد.

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار