|
|
کدخبر: ۱۸۵۸

هواپیماهای ارتش مصر با به پرواز در آمدن بر فرار آسمان قاهره بر روی حاضران در میدان رابعه العدویه اعلامیه هایی با مضمون لزوم پایان دادن به حضور در خیابان ها پخش کردند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، پایگاه خبری اسلام تایمز اظهار کرد: امروز دوشنبه قرار است هواداران و مخالفان محمد مرسی رئیس جمهوری مصر مخلوع مصر در خیابان ها و میادین مختلف مصر تظاهرات گسترده ای را برگزار کنند.

هواداران رئیس جمهوری مخلوع مصر امروز برای هجدهمین روز متوالی در میدان رابعه العدویه قاهره به تحصن خود ادامه می دهند و امروز نیز با صدور بیانیه ای از هواداران خود دعوت کردند برای دفاع از مشروعیت قانون اساسی مصر و حمایت از محمد مرسی به خیابان ها بیایند.

در این بیانیه مخالفان مرسی به هوادارانشان اعلام کردند با حضور در خیابان ها و تحصن به دولت نظامی و دولت دست نشانده ارتش فشار وارد آورند تا مرسی را بار دیگر به قدرت باز گردانند.

این در حالی است که دقایقی قبل هواپیماهای نظامی ارتش مصر با توزیع اعلامیه هایی بر روی حاضران در میدان رابعه العدویه از انها خواسته شده هرچه سریع تر به تحصن خود پایان دهند.

گفتنی است از ساعات نمیه شب گذشته تا صبح امروز هواداران جماعت اخوان المسلمین و محمد مرسی با برگزاری تظاهراتی در شهر نصر قاهره تا مقر نیروهای اطلاعات تظاهرات کردند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار