|
|
کدخبر: ۱۸۷۳

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: مودیان مالیاتی تا پایان تیر ماه مهلت دارند تا نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۱ اقدام کنند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، رسول رسولی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سقف استفاده از معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی در سال ۱۳۹۱، مبلغ ۶۶ میلیون ریال بود و اصناف و صاحبان مشاغل در صورت تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر از این معافیت بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: معافیت مالیاتی برای تمام فعالیت‌های اقتصادی یکسان محاسبه می‌شود و کسانی که اظهار نامه ندهند، نمی‌توانند از این معافیت استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: نسخه اینترنتی اظهارنامه‌های جدید مالیاتی در پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی WWW. TAX. GOV. IR در دسترس فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل قرار دارد و همکارن این اداره کل آماده دریافت پرینت اظهارنامه‌های تکمیل شده مالیات‌های مستقیم عملکرد سال گذشته مودیان هستند.

وی با بیان اینکه ارائه اظهارنامه به صورت الکترونیکی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مودیان و سازمان امور مالیاتی می‌شود، افزود: مودیانی که اظهارنامه‌های خود را به صورت الکترونیکی به ادارات امور مالیاتی ارسال کنند از تسهیلات مالیاتی بهره‌مند می‌شوند و این گونه افراد می‌توانند ۴۰ درصد مالیات را نقد و بقیه را به صورت اقساط تا دی ماه سال جاری پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه از ۲۸ تا ۳۱ تیرماه ساعات فعالیت اداره کل امور مالیاتی استان افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: روز جمعه ۲۸ تیر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ و در سه روز آخر تیر ماه، کارکنان اداره کل امور مالیاتی به صورت یکسره تا زمان افطار برای دریافت اظهارنامه‎های مالیاتی مودیان فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار