|
|
کدخبر: ۱۹۶۱

بیرانوند در تذکر شفاهی:

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به جلسه روز یکشنبه نمایندگان مجلس و رییس‌جمهور منتخب گفت: آمارهای ارائه شده در جلسه یکشنبه مجلس توسط رئیس جمهور منتخب محل تردید است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس طی سخنانی در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: از ابتکار جلسه عصر یکشنبه و سخنان پرمغز ریاست مجلس تشکر می‌شود و از سخنان حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب نیز تشکر می‌کنم و آروزی موفقیت در خدمتگذاری برای وی را دارم.

وی ادامه داد: مواردی که راجع به سخنان حجت‌الاسلام روحانی مطرح می‌کنم، از جنبه علاقه به بالندگی به نظام است، چرا که ایشان سکان یکی از قوا را برای مدتی محدود برعهده دارد و من او را سربازی می‌دانم که باید برای انجام هر چه بهتر وظیفه‌اش در حفاظت از منافع مردم و نظام یاری کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس افزود: به نظر می‌رسد آمارهای ارائه شده توسط آقای روحانی محل تردید است. قبول داریم که مسائل مهمی برای حل کردن داریم، اما آنگونه که می‌گویند اوضاع سخت و پیچیده نیست و می‌دانیم که بسیاری از دولت‌های اروپایی بدون تهدید هم ساقط شدند.

بیرانوند خطاب به روحانی ادامه داد: ظرفیت بالای جامعه و اقتصاد ایران توان حل مسائل و مشکلات را دارد. شما باید به جامعه امید و به نیروهای درگیر در حل مسائل انگیزه بدهید. مردم ایران نقشه دشمن را می‌شناسند و ده‌ها سال است که مردم نقشه‌های استکباری را خوانده‌اند و دشمنان بالندگی ملت تمدن‌ساز ایران را نمی‌خواهند، اما ما به هوش سیاسی و درک مردم اعتماد داریم و دشمن‌شناسی مردم را قبول داریم.

وی افزود: مردم ایران در برابر آن ستمگر زورگویی که هواپیمای مسافربری را ساقط، داروی بیمار سرطانی را تحریم و دانشمند هسته‌ای را ترور می‌کند، به حکم عقل و دستور قرآن به اشد وجه مقاومت می‌کنند و مردم ما هیچگاه و در هیچ دورانی در مقابل زورگویان ترس و تسلیم را نهادینه نکردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرد: آقای روحانی به کام شیرین مردم در انتخابات ۹۲ اشاره کردید، این کاملا درست است، اما آنهایی که عامدانه انتخابات ۸۸ را که هم شیرین‌تر بود و هم مشارکت بیشتری داشت را به کام مردم تلخ کردند و به مردم و نظام خیانت کردند، لذا به شما می‌گویم آقای رئیس مواظب خائنان باشید.

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: شما گفتید که یاوه‌گویی مشکلی را حل نمی‌کند و باید با دل مردم هم صدا باشیم، این صحیح است، دل مردم با اسلام، انقلاب و رهبر است و دل مردم برای منافع ملی می‌تپد و از استکبار خونین است. لذا با دل مردم هم صدا باشید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار