|
|
کدخبر: ۲۱۰۱

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: صیاد با نفس گرم امام و شاگردی در مکتب ولایت به مالک اشتر نیروهای مسلح تبدیل شد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی که در ستاد هوانیروز برگزار شد، شهیدان را آبروی بزرگی برای جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: شهید صیاد شیرازی از جمله مردانی بود که هراس به دل دشمن انداخته بود و یاد او ترس در دل دشمن می‌انداخت.

وی با اشاره به مضمونی از اشعار فردوسی در وصف شخصیت رستم داستان، شهید صیاد شیرازی را در مهارت و قدرت همانند رستم دانست و تصریح کرد: صیاد با نفس گرم امام و شاگردی در مکتب ولایت به مالک اشتر نیروهای مسلح تبدیل شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، تصریح کرد: شخصیت شهید صیاد شیرازی به قدری بالا بود که فرمانده معظم کل قوا بر تابوت او بوسه زد و علاوه بر آن فردای خاکسپاری نیز بر سر مزار این شهید بزرگوار حاضر شد و فرمود " دلم برای صیادم تنگ شده است. "

امیر پوردستان در بخش دیگری از سخنانش از با اشاره به آمادگی روز افزون هوانیروز در مقابل تهدیدات، خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، خیلی‌ها گمان می‌کردند که هوانیروز زمین‌گیر می‌شود و چاره‌ای نیست جز اینکه مستشاران آمریکایی به این کشور بازگردند؛ اما امام چنان اعتماد به نفسی را به دلاورمردان هوانیروز داد که مسیر خودکفایی را طی کردند.

وی تصریح کرد: روند خدمتگزاری هوانیروز در تمامی صحنه‌ها ادامه داشت و حضور قهرمانانه خلبانان هوانیروز همانند پرندگان ابابیل اجازه قدرت‌نمایی را به هیچ تجاوزگری نمی‌داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش پایانی سخنانش، عملیات مرصاد را نقطه عطفی برای هوانیروز عنوان کرد و افزود: در روزهای پایانی جنگ این هوانیروز بود که به کمک نیروهای زخم‌خورده ما رسید و در رویارویی با منافقین تازه‌جان گرفته رشادت‌های زیادی را از خود نشان داد وحقیقتا در عملیات مرصاد پیوند مقدسی شکل گرفت و نتیجه‌اش اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

کتاب‌های تازه تالیف شده هوانیروز با حضور امیرپوردستان رونمایی شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار