|
|
کدخبر: ۲۳۰۰

رئیس جمهور منتخب در نامه‌‌هایی جداگانه‌، به پیام‌های تبریک رؤسای جمهور کشورهای سنگال، اکوادور و تاجیکستان پاسخ داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در نامه‌‌های جداگانه‌ای به پیام‌های تبریک رؤسای جمهور کشورهای سنگال، اکوادور و تاجیکستان پاسخ گفت.

وی در پاسخ به پیام تبریک " مکی سال " رییس جمهوری سنگال ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های مشترک مسئولان دو کشور شاهد رشد و تعمیق بیش از پیش همکاری‌ها در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی بین دو ملت برادر و مسلمان ایران و سنگال در سال های آینده باشیم.

رییس جمهوری منتخب همچنین از پیام رییس جمهوری سنگال تشکر کرد.

روحانی همچنین در پاسخ به پیام تبریک " رافائل کوره‌آ دلگارو " رییس جمهوری اکوادور تاکید کرد که بسط و توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین مورد توجه دولت یازدهم ایران خواهد بود و اکوادور در این زمینه از اولویت ویژه ای برخوردار است.

وی با تشکر از پیام رییس جمهوری اکوادور ابراز اطمینان کرد که در سال های آینده شاهد گسترش و تعمیق مناسبات و همکاری های دو کشور در همه زمینه ها و در راستای حفظ منافع متقابل خواهیم بود.

رئیس جمهور منتخب در پاسخ به پیام تبریک " امامعلی رحمان " رییس جمهوری تاجیکستان بر اراده دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران بر تحکیم و توسعه روابط با کشورهای منطقه بویژه تاجیکستان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام روحانی با تشکر از پیام رییس جمهوری تاجیکستان اظهارداشت: روابط با کشور برادر تاجیکستان همواره و در طول تاریخ برای مردم و دولت ایران دارای اهمیت ویژه بوده و ریشه در فرهنگ، آداب و رسوم و گویش مشترک دارد.

وی تصریح کرد: بدون شک این اشتراکات آینده‌ای به مراتب امیدبخش تر از گذشته در روابط ایران و تاجیکستان در همه زمینه ها را تضمین می‌کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار