|
|
کدخبر: ۲۵۰۱

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: بزرگترین حماسه اتخاذ سیاستی است که منجر به لغو تحریم‌ها از یک طرف و رونق بازار از سوی دیگر شود.

به گزارشامیدنیوز، حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که کابینه و رئیس‌جمهور منتخب چگونه می‌توانند در تحقق «حماسه اقتصادی» نقش داشته ‌باشند، اظهارداشت: بزرگترین حماسه اتخاذ سیاستی است که منجر به لغو تحریم‌ها از یک طرف و رونق بازار از سوی دیگر شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه بر همین اساس به اتخاذ سیاست خارجی فعال و مناسب در عرصه بین‌المللی مطابق با چارچوبی که مقام معظم رهبری تعیین کردند اشاره کرد و گفت: ‌ از طرف دیگر فراهم کردن زمینه اجرای قانون رونق کسب و کار در کشور، کاهش تورم و برطرف کردن موانع تولید می‌تواند نقش موثری در زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه ویژگی‌های دولت و کابینه‌ای که می‌خواهد در پاسخ به «حماسه سیاسی» ملت ایران بر مشکلات اقتصادی فائق بیاید و راه «پیشرفت و عدالت» را با موفقیت طی کند، چیست، یادآور شد: دولتی می‌تواند این مسئله را محقق کند که از تیم اقتصادی کارآمد، باتجربه، قوی، متخصص و هماهنگ برخوردار باشد.

ترقی در پایان خاطرنشان ‌کرد: یقیناً باید ایجاد هماهنگی بین بخش‌های تصمیم‌گیر در اقتصاد کشور اعم از بخش خصوصی، دولتی، تعاونی، وزارتخانه‌های ذیربط در خصوص سیاست های کلان کشور وجود داشته باشد تا نه تنها تلاش یکدیگر را خنثی نکنند بلکه هم‌افزایی داشته باشند تا کشور از مشکلات عبور کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار