|
|
کدخبر: ۲۵۶۰

«آقای خاتمی باید به جای حرف‌های شاعرانه، موضع خود را درباره فتنه ۸۸ شفاف کند و به مردم بگوید در فتنه‌ای که به کشور تحمیل شد و بسیاری از دوستان و همفکران شما در آن نقش داشته، شما در کجای ماجرا بودید».

به گزارشامیدنیوزبه نقل از کیهان، روزنامه جام جم در تحلیلی به قلم مدیر مسئول و تحت عنوان «فرار از گذشته»، به اظهارات اخیر خاتمی پرداخت که باید گذشته‌ها را فراموش کرد. بیژن مقدم در این باره می‌نویسد: ما نیز دوست داریم گذشته را فراموش کنیم اما بدانیم گذشته با وجود ده‌ها پرسش بی‌پاسخ هرگز فراموش شدنی نیست مگر آن که بخواهیم با فرار از واقعیت‌ها از کنار آن عبور کنیم. اگر قرار باشد گذشته، آینده ما را بسازد و گذشته، پل عبور ما به سمت آینده باشد باید گذشته‌ای روشن و بی‌ابهام داشته باشیم و بدانیم فرار از گذشته با انبوهی از پرسش‌های تلنبار شده و بی‌پاسخ هم کارساز نیست.

وی خطاب به خاتمی نوشت: به همین دلیل جامعه از شما این انتظار را دارد که به جای حرف‌های شاعرانه مواضع خود درباره فتنه ۸۸ را شفاف کنید. به مردم بگویید در فتنه‌ای که بر این کشور تحمیل شد و بسیاری از دوستان و همفکران شما در آن نقش داشتند شما در کجای ماجرا بودید؟ آیا امروز هم نمی‌خواهید درباره جفایی که به ملت، حضرت امام، رهبر انقلاب و عاشورای حسینی روا شد، حرفی بزنید؟

مدیرمسئول جام جم در ادامه این یادداشت خطاب به خاتمی خاطرنشان کرد: امروز که به مدد حماسه سیاسی مردم در انتخابات ۹۲ ادعای دروغ و تهمت بزرگ تقلب در انتخابات ۸۸ رنگ باخت با مردم حرف بزنید و بگویید تهمت تقلب را جفای به انقلاب و نظام می‌دانید. حتما به یاد دارید که خود شما در سال ۷۶ محصول همین فضا بودید. آن روز که شما در صحنه انتخابات حاضر شدید و طرفدارانتان پیش از انتخابات این تهمت را متوجه نظام کردند که «بنویسیم خاتمی، بخوانیم ناطق» اما مردم نوشتند خاتمی و خاتمی خوانده شد. نوشتند احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد خوانده شد. به روحانی رای دادند و بدون هیچ تخلفی روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم معرفی شد. این نظامی است که توسط سران فتنه در خارج و داخل کشور مورد هجمه کینه‌توزانه قرار گرفته است.

مقدم در پایان از خاتمی خواسته صادق باشد و به پرسش‌ها پاسخ دهد تا بتوان مرزبندی میان اصلاح‌طلبان وفادار به انقلاب و براندازان و فتنه‌گران روشن شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار