|
|
کدخبر: ۲۵۷۱

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان شد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره اقدام اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن نیروی مقاومت حزب‌الله بیانیه‌ای‌ صادر کرد که در بخشی از آن امده است: این اقدام سند پیروی اتحادیه اروپا از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، در این بیانیه آمده است: اقدام نابخردانه و غیر منطقی اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن نیروی مقاومت حزب‌الله، سند روشن دیگری در پیروی این اتحادیه از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و رواج بی‌عدالتی و برخوردهای دوگانه در جهان امروز است.

این بیانیه می‌افزاید: اتحادیه اروپا در حالی حزب‌‌الله لبنان را تروریست می‌نامد که متهم ردیف اول اقدامات تروریستی در جهان یعنی رژیم صهیونیستی را در مصونیت و حمایت کامل قرار داده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حزب‌الله که الگو و نماد مقاومت و پایداری است، با توکل به خدای بزرگ و حمایت‌های گسترده مردمی بارها توانسته است چهارمین ارتش تجاوزگر دنیا را به زانو در‌ آورد و معادلات نظامی منطقه را بر هم زند، لذا دشمنان زخم خورده جهان اسلام بنا دارند این قدرت شکست‌ناپذیر را از این طریق به زانو در‌آورند!

در پایان این بیانیه که به امضای آیت‌الله محمد یزدی رسیده است آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت و تقبیح شدید این اقدام اروپا، از مردم شریف ایران و جهان اسلام می‌خواهد با راهپیمایی گسترده خود در روز جهانی قدس، پاسخ این تصمیم ظالمانه را بدهند و همبستگی خود را با ملت‌ شریف لبنان و آزادی خواهان جهان در حمایت از نیروی مقاومت اسلامی و این حزب پرافتخار و رهبری با صلابت آن سید حسن نصر الله اعلام نمایند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار