|
|
کدخبر: ۲۷۶۹

آیت‌الله مهدوی کنی - رییس مجلس خبرگان رهبری و دبیر جامعه روحانیت مبارز - در آستانه روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«مردم آگاه ایران اسلامی

روز قدس روز رهایی مسلمانان از چنگال صهیونیسم بین‌الملل است.

روز جهانی قدس روز پاسداشت بیش از نیم قرن مقاومت و مبارزه ملت مظلوم فلسطین است.

روز جهانی قدس روز فریاد آزادی خواهی و گرامی‌داشت خون هزاران شهید و یادآور رنج‌ها و مرارت‌های میلیون‌ها آواره فلسطینی است.

روز جهانی قدس روز بزرگداشت امام خمینی(ره) به عنوان پرچمدار مبارزه با استبداد جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است. هم او بود که در روزهای آغازین نهضت اسلامی ملت ایران دو موضوع را هدف قرار داد: ۱. مظالم آمریکا در ایران و جهان؛ ۲. ستم‌ها و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس به عنوان یک رژیم نامشروع در قلب کشورهای اسلامی

ملت بزرگ ایران!

امروز که بیداری اسلامی استبداد و استعمار خارجی را در کشورهای اسلامی هدف قرار داده است مسلمانان مدیون شجاعت و بصیرت و هوشیاری امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

هم او بود که همگان را دعوت به جهاد و مقاومت علیه تبهکاران اسرائیل غاصب کرد.

هم او بد که بذر بیداری را در بلاد اسلامی کاشت و امروز ما شاهد ثمره این مقاومت و مبارزه و تعمیق آن در جهان اسلام هستیم.

مسلمانان جهان!

قدس قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان است ما در هیچ شرایطی نمی‌توانیم آن را در چنگال صهیونیسم جنایتکار تا ابد غضب شده تلقی کنیم. برای رهایی قدس شریف و کوتاه کردن دست کفار و مشرکین از این حرم شریف نباید از هیچ کوششی فروگذار کنیم.

جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله و ۲۲ روزه حماس نشان داد قدرت صهیونیسم و افسانه شکت ناپذیری آن یک توهم است و اگر همت کنیم می‌توانیم ریشه فساد و تباهی تروریست اسرائیلی را در منطقه و جهان با بسیج دنیای اسلام از بیخ و بن برکنیم.

آزادگان جهانی!

روز قدس یک روز جهانی است. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز پاسداشت کرامت و آزادی انسانی، روز مقابله با ابرقدرت‌ها، روز بیداری و هوشیاری، روز راهایی از قید اسارت و بردگی قدرت‌های شیطانی و بالاخره روز پیوستن به خدا و اتکا به قدرت لایزال الهی است.

باید این روز بزرگ را گرامی بداریم و عظمت آن را به گوش جهانیان برسانیم امسال نیز آمریکا در غفلت و سردرگمی اعراب و برخی رهبران خود فروخته جهان اسلام دور تازه‌ای از گفت‌وگو‌های سازش را مدیریت می‌کند که با لطف خداوند متعال این تلاش‌ها، همانند گذشته با شکست و ناکامی روبه رو خواهد شد و خط مقاومت جهاد و پایداری مقابل رژیم اشغالگر قدس پرقدرت‌تر از همیشه در برابر این سازش خواهد ایستاد.

مسلمانان در روز جهانی قدس امسال چنین تلاش‌های مذبوحانه‌ای را محکوم خواهند کرد و اجازه خیانت و پاک کردن بیش از نیم قرن جنایات رژیم صهیونیستی را به احدی نخواهند داد.

اینجانب و نیز اعضای معزز مجلس خبرگان رهبری با گرامی‌داشت روز قدس همپای میلیون‌ها مسلمان در سراسر ایران و جهان به خیابان‌ها خواهیم آمد و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را در حق ملت مظلوم فلسطین محکوم می‌کنیم و از خداوند بزرگ آزادی قدس شریف را مسالت می‌نماییم.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار