|
|
کدخبر: ۲۷۸۰

مشایی در جمع خبرنگاران:

اسفند‌یار رحیم‌مشایی با اعلام خبر عضویتش در هیئت امنای دانشگاه ایرانیان که احمدی‌نژاد آن را تأسیس کرده، گفت: پس از پایان دولت دهم، به دفتر رئیس‌جمهور سابق می‌روم.

به‌گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، اسفند‌یار رحیم‌مشایی مشاور ارشد رئیس ‌جمهور در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیتش بعد از دولت دهم، گفت: پس از پایان کار دولت، به دفتر رئیس‌جمهور سابق خواهم رفت.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا شما جزو هیئت امنای دانشگاه بین‌المللی «ایرانیان» خواهید بود یا نه، گفت: من از مدت‌ها قبل و از سال ۸۹ رئیس هیئت امنای این مجتمع بودم و البته بعد از این هم عضو هیئت امنا خواهم بود.

مشایی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه بنا به برخی مقررات باید اعضای هیئت ‌‌امنای دانشگاه‌ها عضو هیئت علمی باشند، گفت: اینچنین نیست و این مسأله بستگی به اساسنامه خود دانشگاه دارد.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: البته من علاقه‌ای ندارم که رئیس هیئت امنای این دانشگاه باشم.

مشاور ارشد احمدی‌نژاد همچنین درباره اینکه این دانشگاه در چه رشته‌هایی پذیرش دانشجو خواهد داشت، گفت: این دانشگاه در تمامی رشته‌ها اعم از انسانی و فنی پذیرش دانشجو خواهد داشت و یک دانشگاه جامع است.

مشایی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که پرسید آیا محل دفتر رئیس ‌جمهور سابق در میدان ونک خواهد بود، گفت: من از این مسأله اطلاعی ندارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار