|
|
کدخبر: ۲۸۰۷

روحانی به راهپیمایان روز قدس پیوست

رئیس‌جمهوری منتخب ملت ایران از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان حافظ(چهار راه کالج) به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست و در جمع خبرنگاران گفت: در منطقه ما زخمی است که سال‌هاست بر بدن دنیای اسلام نشسته است و باید این زخم از بین برود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری منتخب ملت ایران از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان حافظ(چهار راه کالج) به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

حسن روحانی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین حد فاصل میدان فردوسی تا چهارراه ولیعصر(عج) را همراه با اقشار مختلف مردم به سمت دانشگاه تهران طی کرد.

وی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس از یادگارهای حضرت امام(ره) است، گفت: روز قدس روزی است که مردم وحدت جهان اسلام را به نمایش می‌گذارند و در برابر هرگونه ظلم، تجاوز ایستادگی می‌کنند.

رئیس جمهور منتخب ادامه داد: به هر حال در منطقه ما زخمی است که سال‌هاست بر بدن دنیای اسلام نشسته است و باید این زخم از بین برود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در سایه اشغال فلسطین و قدس عزیز به خوی تجاوزگری خود ادامه می‌دهد و در این روز در واقع برای آن است که مردم مسلمان این حق تاریخی خود را فراموش نکنند و نخواهند کرد و همواره در برابر ظلم و تجاوز ایستادگی خواهد کرد.

روحانی در خصوص پیام روز جهانی قدس ۹۲ نیز اظهار داشت: حضور مردم در روز قدس پشتوانه بزرگ معنوی و سیاسی برای ملت فلسطین در راه رسیدن به آرمان‌های مقدس و آزادی قدس شریف است.

روحانی تصریح کرد: اسرائیل به بهانه سازش به خوی تجاوزگری خود ادامه می‌دهد و اسرائیلی‌ها فکر می‌کنند که این فرصت مناسبی است برای اینکه به ظاهر چهره‌ای صلح‌طلب از خود نشان دهند اما در باطن به تجاوزگری‌های خود ادامه دهند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار