|
|
کدخبر: ۳۰۷۴

پس از مراسم تودیع وزیر و معارفه سرپرست وزارت اموزش و پرورش اولین سئوالی که از حمیدرضا حاجی بابایی پرسیده شد این بود که بعد از وزارت چه می کنید؟ شما هم به دانشگاه ایرانیان احمدی نژاد می روید؟

به گزارشامیدبه نقل از خبر آنلاین حاجی بابایی در پاسخ گفت: " ریل ما معلمی است و اصل بر این است. در ۱۸ سال گذشته کار اجرایی و نمایندگی کردم البته از کار پژوهشی دور نبودم در کنارش هم کارهای دیگری هست که باید به انها بپردازیم. به هرحال سرباز نظام هستم و تفکر من تفکر کاری است معنی اش این نیست که تفکر سیاسی ندارم اما دخالت نمی دهم. اصل کارم بر این است که کمک کنم به دولت. من وزارت اموزش و پرورش بودم دکتر نجفی وقتی که نامزد شدند ۳ ساعت حرف زدیم و مسایل را توضیح دادیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش در ادامه گفت: قبل از اینکه فکر کنم چه کسی می اید به جای من فکر می کنم که چه طور می خواهد این مسئولیت را به دوش بکشد دولت هم همینطور است صدها کار سنگین روی دوشش است انقدر مسایل گوناگون وجود دارد که کمک کردن یک اصل است ممکن است انتقاد هم باشد. به هر حال من عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا هستم و چندین پایان نامه گرفتم بقیه موارد هم زمان باید نشان دهد.

او در پایان پاسخ به این سئوال هم گفت: " بعد از چندین سال این جمعه صبح از کوه برگشتم رفتم دخترم را بیدار کنم گفت نرفتی دانشگاه؟ گفتم جمعه است. گفت پس از این به بعد تعطیلات من و شما مثل هم است " دوست دارم هیچ مادری و هیچ پدری شرمنده خانوادش نباشد. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار