|
|
کدخبر: ۳۳۳۰

مراسم تودیع و معارفه سید مرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری و حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر جدید دادگستری در محل این وزارتخانه با حضور مسئولان قوه‌قضاییه، اعضای کمیسیون قضایی مجلس و مدیران و معاونان وزارت دادگستری برگزار شد.

به گزارشامیدبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تودیع و معارفه وزیر دادگستری با حضور جمعی از مسئولان دستگاه قضایی کشور برگزار شد. وزرای سابق و جدید دادگستری کشور با حضور معاون اول قوه قضاییه و جمعی از مسئولان تودیع و معارفه شدند.

در این مراسم سید مرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری کشورمان توضیحاتی درخصوص عملکرد وزارت در دوره تصدی وی ارائه کرد. پورمحمدی نیز در این برنامه توضیحاتی درخصوص برنامه‌ها و اقدامات خود برای وزارت دادگستری در دوران پیش رو بیان کرد.

یاوری قائم‌مقام وزیر دادگستری در ابتدای این مراسم اظهار داشت: آقای پورمحمدی باید اصل ۱۶۰ قانون اساسی را در راستای تبیین نیازهای روز جامعه محقق سازد و بتواند در حل و فصل مشکلات، نماینده‌ای توانمند برای قوه‌قضاییه باشد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رئیس معاون اول قوه‌قضاییه، سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور، احمدی‌میانجی رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور، مژدهی‌پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئولانی هستند حضور داشتند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار