|
|
کدخبر: ۳۴۷۱

سرلشکر فیروزآبادی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی با شلیک دو موشک به میدان جنگ در مدیترانه تاکید کرد: این رخداد تحریک‌آمیز نشانه‌ای دیگر از این حقیقت است که اشغالگران قدس آتش‌افروز منطقه هستند.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، سرلشکر " سید حسن فیروزآبادی " رئیس " ستاد کل نیروهای مسلح " در واکنش به اقدام صهیونیست‌ها در شلیک موشک به مدیترانه اظهار داشت: این رخداد تحریک‌آمیز نشانه‌ای دیگر از این حقیقت است که اشغالگران قدس آتش‌افروز منطقه هستند؛ آن‌ها وقتی دیدند آمریکا و غربی‌ها از حمله به سوریه عقب‌نشینی کردند با دستپاچگی دو موشک به میدان جنگ در مدیترانه شلیک کردند که اگر روس‌ها آن‌ها را ردیابی نکرده بودند و مرکز شلیک لو نرفته بود مانند گذشته یک دروغ‌گوی صهیونیست، شلیک موشک‌ها را به سوریه نسبت می‌داد و تنور جنگ را می‌افروخت.

وی افزود: اشغالگران قدس نمی‌خواهند مردم اسرائیل از وحشت آسوده شوند و می‌خواهند همچنان از پناهگاه‌ها بیرون نیایند تا لابی صهیونیست در کنگره امریکا آتش افروزی جدید در این منطقه حساس و راهبردی را دنبال کنند.

" سرلشکر فیروزآبادی " با تاکید بر اینکه «همه در منطقه باید به هوش باشند، مسلمانان در خطر کفر و استکبار جهانی هستند»، تصریح کرد: هوشمندی و هوشیاری نسبت به نقشه‌های مشترک سردمداران نظام سلطه و استکبار امری ضروری و دائمی است.

وی با تبیین این موضوع خاطرنشان کرد: امروز حتی بحران اقتصادی در غرب و فریاد مردم کشورها علیه جنگ به گوش سردمداران آن‌ها نمی‌رسد.

" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح " با هشدار به فریب‌خوردگان مسلمان عرصه ضد سوری گفت: جوانان مسلمانان انقلابی نیز که به دام فریب القاعده افتاده‌اند بدانند که سرزمین سوریه مسلخی جهنمی برای آن‌هاست.

وی افزود: آن‌ها که با دمیدن آتش جنگ با صهیونیست‌ها همراهی می‌کنند به جبهه مقابل نیز توجه کنند. در واقع مردم مظلوم سوریه هستند که مورد هجوم آمریکا و غربی‌ها و مزدوران آن‌ها در منطقه قرار گرفته‌اند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی جبهه ضد سوری را برای تضعیف ظرفیت جهان اسلام و دستیابی به آمال و آرزوهای شیطانی خود در منطقه گشوده‌اند، به اهمیت نقش‌آفرینی شخصیت‌های مرجع و علمای بلاد اسلامی اشاره و تاکید کرد: دلسوزان امت اسلامی و علمای اسلامی در بلاد مانع اعزام این جوانان پاکدل به گرداب سوریه شدند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار