|
|
کدخبر: ۳۵۱

رئیس جمهور دقایقی قبل پس از بازگشت از سفر روسیه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و بدون حضور در میان حدود ۲۰ نفری که برای استقبال از وی به فرودگاه مهر آباد آمده بودند به سرعت فرودگاه را ترک کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، هواپیمای محمود احمدی نژاد دقایقی پیش با تاخیری ۳ ساعته در فرودگاه مهر آباد به زمین نشست و وی و هیات ۱۰۰ نفره همراه را از سفر دو روزه روسیه بازگرداند.

رئیس جمهور در حالی به تهران بازگشت که پیش از این سایت رسمی روزنامه ایران و تعدادی دیگر از سایت های اینتر نتی وابسته به دولت، از برنامه استقبال مردمی از وی خبر داده بودند و مردم را به حضور در این مراسم استقبال فرا خوانده بودند.

ساعت ۱۹:۳۰ امروز همزمان با ساعت اعلام شده برای فرود هواپیمای رئیس جمهور ۶ نفر از هواداران وی در ورودی پاویون دولت برای استقبال حضور یافته بودند، این افراد از تاخیر در ساعت پرواز خبر نداشتند. این تعداد تا ساعت ۱۰:۳۰ و ورود احمدی نژاد به حدود ۲۰ نفر رسید.

بنا بر این گزارش دقایقی پیش از ورود احمدی نژاد به فرودگاه، شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در زیرنویسی نوشت که رئیس جمهور از مردم می خواهد که به استقبال وی نروند، البته این مطلب در هیچ رسانه دیگر از جمله سایت های دولتی که فراخوان دعوت داده بودند دیده نشد.

رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه بلا فاصله محل را ترک کرد و این خبر به استقبال کنندگان وی اعلام شد. سپس مجتبی ثمره هاشمی دستیار ویژه رئیس جهور و غلامحسین الهام سخنگوی دولت با حضور در بین طرفداران رئیس جهور به جای احمدی نژاد با آنها گفتگو کردند.

طلبه ای که در جمع حاضر بود شعری را که برای احمدی نژاد آماده کرده بود برای ثمره هاشمی خواند و دستیار ویژه رئیس جمهور در پاسخ به سوال استقبال کنندگان که چرا احمدی نژاد به میان آنان نیامده است گفت: خیر و مصلحتی در این مساله بوده است.

بنا بر این گزارش صبح روز دوشنبه ۱۰ تیر محمود احمدی نژاد برای شرکت در دومین نشست مجمع سران کشورهای صادر کننده گاز به همراه هیئتی ۱۰۰ نفره که از جمله آنها وزیران، معاونین، کارشناسان و نیز همسر رئیس جمهور و همسران مشاورین و معاونین وی بودند به روسیه سفر کرد.

سفر یک روزه رئیس جمهور در حالی انجام گرفت که به دلیل پایان مدت مسئولیت دولت دهم و باقی ماندن تنها یک ماه از کار این دولت، آخرین سفر خارجی محمود احمدی نژاد و همراهان وی به شمار می رود، سفری که پایانی بر دیپلماسی ۸ ساله احمدی نژاد خواهد بود.

این سفر اما در داخل کشور با حواشی دیگری همراه است، رسانه های دولتی از دیروز به طور گسترده با انتشار خبر و ارسال پیامک برای استقبال مردمی از رئیس جمهور فراخوان عمومی زدند.

این رسانه ها از جمله سایت روزنامه دولت امروز با انتشار اطلاعیه ای مبنی بر اینکه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی از همه علاقمندان به محمود احمدی نژاد دعوت کردند که برای ابراز علاقه خود همزمان با بازگشت رئیس جمهور از مسکو در فرودگاه مهرآباد حضور یافته و از وی استقبال خود جوش انجام دهند تلاش کردند تا به بهانه انجام این سفر تجمع کنند.

در اطلاعیه سایت روزنامه دولت؛ ایران؛ همچنین زمان و محل استقبال به طور دقیق ذکر و منتشر شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار