|
|
کدخبر: ۳۵۱۸

آیت‌الله مهدوی در اختتامیه اجلاس خبرگان پیشنهاد داد؛

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: در جریان این اجلاس دو روزه پیشنهاد دادیم که بین اعضای خبرگان رهبری و دولت رابطی وجود داشته باشد تا مشکلات مردم را به دولتیان منتقل کند.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، آیت الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر امروز در اختتامیه اجلاس رسمی خبرگان رهبری پس از دو روز در جمع اعضای خبرگان با اشاره به اینکه علما و روحانیون و ائمه جمعه به دلیل ارتباطشان با مردم برخی چیزها را می توانند بگویند که مردم نمی توانند مطرح کنند، گفت: پیشنهاد دادیم بین خبرگان و دولت یک نماینده وجود داشته باشد تا ارتباط دو سویه بین دولت و خبرگان وجود داشته باشد و مشکلات مردم از این طریق منتقل شود.

وی افزود: نسبت به پیشنهادی که دادیم دبیرخانه پاسخ داد که می شود این کار را کرد، اما باید دولت هم نسبت به این مساله احساس مسئولیت کند، تا مشکلاتی را که می بینیم و آن را در کشور احساس می کنیم به واسطه این رابط به دولت منتقل کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه من در آن دولت این پیشنهاد را دادم ولی عملی نشد، افزود: در دولت های قبلی وقتی حرف از این مساله می شد می گفتند در صورتی خوب است که جنبه تشریفاتی نداشته باشد و چیزهایی که گفته می شود عملیاتی باشد یعنی اگر دولت قول می دهد پاسخی برای مشکلاتی که ما مطرح می کنیم می دهد ما این کار را وظیفه خود می دانیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار