|
|
کدخبر: ۳۶۹۲۳

پایگاه صهیونیستی دبکا:

یک پایگاه نظامی امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد ارتش اسرائیل اعتقاد دارد توافق نهایی بین ایران و آمریکا نزدیک است و بنابراین شروع به آماده ساختن مقدمات حمله به تأسیسات هسته ای کشورمان کرده است.

به گزارشامیدبه نقل از پایگاه صهیونیستی دبکا در گزارشی اختصاصی مدعی شد فرماندهی عالی نظامی اسرائیل بر این اعتقاد است که توافق هسته ای نهایی بین ایران و آمریکا نزدیک است و بنابراین آمادگی های قبلی را برای حمله نظامی یکجانبه علیه برنامه هسته ای ایران در سال ۲۰۱۴ طرح می ریزند.

به گزارش این پایگاه اینترنتی که حوزه فعالیت خود را مسائل امنیتی نظامی می داند ارتش رژیم صهیونیستی از این رو درخواست ۱ میلیارد دلار بودجه اضافی کرده است.

این پایگاه اینترنتی به نقل از منابع نظامی گزارش داد که بخش های اصلی توافقنامه نهایی آماده است. به همین ترتیب باراک اوباما قصد دارد تا قبل از کریسمس اعلام کند که آمریکا به توافقی نسبی با ایران دست یافته و مذاکرات ادامه دارد.

در این گزارش اعلام شده است که سخنان روز دوشنبه جان کری مبنی بر اینکه " برخی می گویند فرصت دادن به دیپلماسی کار نادرستی است. ما به این تاکتیک های ترس و نیروهایی که پیشنهادهای دیگری دارند تسلیم نخواهیم شد " اشاره مستقیم به سخنان نتانیاهو است.

دبکا یکی از آخرین مراحل فرایند توافق بین ایران و آمریکا را مذاکرات محرمانه مقامات ایرانی و خزانه داری آمریکا درباره تحریم ها و کوتاه کردن دست کنگره از افزایش تحریم ها است تا بدین ترتیب اوباما بتواند برنامه توافق با دولت روحانی را به پیش برد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار